• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Afbeelding van instagram opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre999

Nieuw lid
Lid geworden
3 dec 2009
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Hallo, allen,

Ik probeer reeds geruime tijd foto's van mijn kleinkinderen, die gepost zijn op Instagram, te downloaden, maar ondanks alle gegoogelde raadgevingen of app's, die ik volg, lukt het me niet. Het enige waarmee ik de foto op mijn pc(Windows 10) of tablet(Android) krijg, is met een printsreen, maar de kwaliteit ervan is dan onvoldioende!
Weet iemand hier meer over voor een meer kwaliteitsvolle foto?

Dank bij voorbaat,
André
 
Welkom bij het NCF!

Zelf kan ik je niet helpen met dit probleem, maar zal wel je topic op de juiste plek zetten.
 
Bedankt, hoor, maar dit had ik reeds uitgeprobeerd en brengt geen soelaa!
 
Als dat niet werkt, dan kan zijn dat het beveiligd is.
Kan jou zoon of dochter jou niet de foto`s doormailen?
 
Als ik daar moet op wachten!

En dan nog, ik wil hem daar niet constant mee lastig vallen.
 
Zou jij de vraag van Abraham nog even kunnen beantwoorden?'

Heb jij trouwens zelf ook Instagram en een smartphone?
Zo ja dan zou deze video op Youtube jou verder kunnen helpen.
 
Beste,

Dank voor de moeite, maar het lukt me niet. Op de pc zekerniet. Op mijn tablet, waar ik ook Instagram op staan heb heb ik reeds vershillende app's gedownload. Er was er reeds eentje waar ik een url zou kunnen op plakken(weet niet meer hoe het heette) Maar ofwel zijn de filmpje van Youtube, die ik ook bekeek, allee maar geschikt voor Apple, ik heb Android, zowel op mijn smartphone als op mijn tablet, allebei Samsung. Het probleem komt waarschijnlijk ook omdat ik, daar waar die 3 puntjes staan rechtsboven de afbeelding, geen keuzemogelijkheid heb om een url te kopieren, ik zie alleen 2mogelijke opties en dat zijn: Rapporteren of Berichtmeldingen in(uit)schakelen.

Beste groeten,

André
 
Goedemorgen André

Ik heb hier nog een video voor Android, hopelijk kun je hier mee wel doen wat jij wilt.

Ik hoor het wel of dit wel lukt.
 
Beste,

Heb het geprobeerd, maar zoals ik reeds vermeldde, ik kan in het menu van de foto van Instagram
Geen url kiezen om te kopieren.

Toch bedankt voor de moeite.

André
 
Dan ben ik bang dat er weinig opties over blijven.
Maar dat had jij zelf ook al gezien.
 
Ja, ik vrees het.

Nu nog uitzoeken waarom ik bij Instagram niet de keuze kan maken voor die URL
 
Het zou kunnen dat Instagram die blokkeert.
Want de meeste berichten over het kopiëren van de url komen van 2016.
 
De aanhouder wint!

Opgelost.

Ik heb gewoon de app Instagram verwijderd en opnieuw gedownload, met een ander mailadres geregistreerd, weliswaar op mijn tablet. Nu zie ik wel de mogelijkheid de url te kopiëren en kan die plakken in ëen insta-download-app. Op de pc lukt het nog niet, maar ik ben nu toch gered..

Bedankt voor alle hulp.

André
 
Hallo André,

Goed om te horen dat je de oplossing hebt gevonden!
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan