• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Afspeellijst in iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

spbraaksma

Junior lid
Lid geworden
1 apr 2010
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen

Sinds enige tijd digitaliseer ik mijn vinylcollectie via EZ-Converter en iTunes. Als een lp op de pc staat, brand ik een cd en druk de gegevens af.
Tot op heden lukte dit prima. Albums werden een voor een naar rechts gesleept om er zo een afspeellijst van te maken. Tot er opeens geen afspeellijsten in iTunes meer te maken zijn. De rechter zijkolom wordt niet meer geopend.
Weet iemand hoe ik de rechterkolom weer geopend krijg om er lijsten op te maken?

Ik zou de goede raadgever zeer dankbaar zijn.

S.P.Braaksma

---------- Bericht toegevoegd op 10:59 ---------- Vorige bericht was op 23:42 ----------

Hallo iedereen

Een kleine toelichting op mijn vraag van gisteren over de afspeellijst in iTunes:

- het rechterzijvak wordt w?l geopend, maar het ?lbum wordt er niet naar overgebracht; dus niet geactiveerd.

Heeft iemand een oplossing?

S.P.Braaksma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan