Er is een algemene parseringsfout opgetreden in de xml-parser
maar er zijn geen gegevens beschikbaar
Deze foutmelding kreeg ik toen ik van Het hoofdscherm naar mediabibliotheek ging. Er was op dat moment een paylist aan het afspelen. Ik wilde kijken wat de inhoud daarvan was en dacht dat te kunnen vinden in de bibliotheek. Dus dat aangeklikt en toen kwam deze foutmelding.
Nu nog de help op het web openen om te zien wat er verteld wordt
Dit is de link niet maar de pagina waarvan je de extra dingen voor mediaplayer kan downloaden (is me niet gelukt, want kan het niet zo volgen)
Windows media9 serie
Hiervandaan begon ik te downloaden en toen kreeg ik dat unzip gebeuren.
Op deze link stond de foutmelding
foutmelding
http://www.microsoft.com/windows/windowsme...413&id=C00D0FB6
Heb er verder nog niet naar gekeken. Ga nu dit schermpje sluiten in mediapayer en eens kijken wat er dan gebeurd.
Hij stond op Vplugins
Geen idee wat dat ziijn???
Dus naar de playlist gegaan die ik aan het afspelen was om de inhoud te bekijken, maar dan zie je maar 1 regel en dat vind ik niet zo denderend.
Hoe krijg je dat nu overzichtelijker?
Als iemand me er verder mee kan helpen? Al vast bedankt.
Op de volgende pagina staat het betreffende scherm
Nou dat is dus niet gelukt. :huh:
Ik had in Word met ALT PrintScreen het actieve scherm geplakt, maar ik krijg het met geen mogelijkheid in dit bericht.
Ondertussen heb ik weer van alles zitten vogelen dus als iemand hier helemaal niets meer van snapt dan snap ik dat want ik snap het zelf geloof ik ook niet meer. :blink:
Maar de vragen waren?
1. Wat betekent de foutmelding?
2. Hoe kan ik de playlist overzichtelijk zichtbaar maken in de mediaplayer (zonder dat ik op playlist bijwerken hoef te drukken)