• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Afstandsbediening werkt half

Status
Niet open voor verdere reacties.

Campion

Junior lid
Lid geworden
3 jan 2009
Berichten
72
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb een Creative Audigy ZS2 Pro Platinum geluidskaart, met een afstandsbediening (RM-1500).

Alle functies doen het met de AB alleen het volume niet. Als ik op een volumeknop druk zie ik wel dat hij reageerd, dwz de volumebalk verschijnt op mijn beeldscherm, maar het volume veranderd niet.

Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn??

Heb wel de nieuwste drivers geinstalleerd.
 
Hoi Campion, :)

Voor welk besturingssysteem zijn die drivers genstalleerd?

Zelf heb ik een Creative Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion, hier kreeg ik bij Windows 7 een aantal programma's/drivers niet helemaal lekker werkend met de orginele drivers van Creative zelf. Nu heb ik daar een oplossing voor gevonden door andere te installeren. Nu ga ik daar bij jou niet gelijk van uit, maar is misschien te proberen als jij Windows 7 hebt. :)

Grtn,

killman
 
hoi, nee heb vista
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan