• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

After effects logo probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

antwan

Bekend gezicht
Lid geworden
5 okt 2005
Berichten
111
Waarderingsscore
1
Ik heb bij bepaalde templates dat mijn logo gewoon wit is en niets erop staat (zie fotos )
Ik heb een png van 8341x8838 en ook een kleinere geeft hetzelfde probleem ,ook heb ik de psd ook geprobberd maar ook deze blijft wit .

weet iemand hoe dit kan ?
 

Bijlagen

  • rsz_orginal.png
    rsz_orginal.png
    188,8 KB · Weergaven: 18
  • rsz_my_logo.png
    rsz_my_logo.png
    189 KB · Weergaven: 18
Hier zal je toch eens iets meer uitleg bij moeten geven, hoor.
 
de rechtse foto is mijn logo links het orginele wat gebeurt er mijn logo is wit en geeft het niet weer op de goede manier
 
Ik ben nog steeds niet helemaal mee, ik zie een grote foto in een programma (after effects?) met in het midden een witte cirkel en links een iets andere cirkel. Wat is juist jouw logo? Ik kan er niks van maken, hoor.
 
die witte cirkel is normaal mijn logo zie foto maar hij geeft deze weer als een witte cirkel
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    156,6 KB · Weergaven: 3
Als het voor webweergave bedoeld is, dan is een logo van 8341px x8838px vele malen te groot gekozen en ook te zwaar.
Het verkleinen van de weergave via de webinterface kost overigens ook kostbare laadtijd.
 
klopt heb ik ook gedaan maar das het probleem niet het probleem is dat het logo niet goed weergegeven wordt (bij andere templates is dit wel ok namelijk )
 
Nu zijn we al beter mee :p nu nog enkel definiëren in welke templates en onder welke apps het niet werkt. Misschien dat sommige toepassingen niet weg kunnen met een png-bestand.
 
ja idd denk het ook :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan