• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Akamai Netsession Interface

Status
Niet open voor verdere reacties.

fotopol

Nieuw lid
Lid geworden
14 jul 2010
Berichten
3
Waarderingsscore
0
ik ben op zoek naar de boosdoener op m'n pc die telkens Lightroom blokkeert.
Ofwel start LR op tot het beginscherm en stopt daar, ofwel blokkeert het wanneer ik bvb van Bibliotheek naar Bewerken ga, kan dan enkel ctrl alt del gebruiken om af te sluiten. het is intussen de 3 versie van Lightroom waarmee ik hetzelfde probleem heb.

Ik heb intussen enkele programma's verwijderd die ik nooit gebruikte en zag tussen de software Akamai Netsession Interface staan.

Wat doet dit en kan dit verwijdert worden ?
of hoort het bij n of ander programma ?


alvast bedankt !
PS : hou het simpel aub want ik ben een leek op softwaregebied
 
Google zegt:

What is the Akamai NetSession Interface?
The Akamai NetSession Interface is distributed networking software which greatly enhances the quality and speed of downloads and video streams you get from websites that support Akamai technology. The Akamai NetSession Interface handles the caching, reflecting and sending of files delivered to you through the Akamai network. The software is safe and secure, and does not contain any adware or spyware and never will.

How do I uninstall the Akamai NetSession Interface?
Windows: The Akamai NetSession Interface is a network library integrated into other applications. When you uninstall any of those applications, the library uninitializes. If you wish to uninstall the Akamai NetSession Interface, go to the AdminTool found at C:\Program Files\Common Files\Akamai\AdminTool.exe

gevonden op Akamai site

Hier is een lijst met alle fabrikanten die er gebruik van maken.

Waarschijnlijk zal je wel een waarschuwing krijgen als er nog een programma is dat de interface gebruikt als je deze probeert te deinstalleren. Zo niet, kun je altijd het programma dat er gebruik van maakt opnieuw installeren / of repareren.

Rick
 
ik ben op zoek naar de boosdoener op m'n pc die telkens Lightroom blokkeert.
Ofwel start LR op tot het beginscherm en stopt daar, ofwel blokkeert het wanneer ik bvb van Bibliotheek naar Bewerken ga, kan dan enkel ctrl alt del gebruiken om af te sluiten. het is intussen de 3 versie van Lightroom waarmee ik hetzelfde probleem heb.

Heb jij Adobe gekocht?
Kijk eens of je het probleem mee kunt oplossen, het vastlopen kan ook aan Lightroom zelf liggen..
Problemen met het welkomstscherm oplossen
 
Dit topic is op 14 juli 2010 gestart door fotopol.
Het is te hopen dat het probleem intussen (bijna 8 jaar later!) is opgelost.
Niet onmogelijk dat fotopol intussen allang een andere computer heeft... ;)

Slotje op dit topic?
 
Ja ik denk ook dat het al is opgelost en ik zal daarom dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan