• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Al iets van gemerkt...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn Windows 7 is geüpdatet, ik ondervindt geen enkele vertraging - wat dat betreft heeft wat mij betreft Intel gelijk.

Intel heeft al eerder aangegeven dat de vertraging binnen de perken zou blijven en hooguit een 3% zou kunnen zijn.
 
Hier bij een update van 8.1 ook geen verschil.
Maar misschien merk je bij een i7 met 16 gb geheugen ook niet veel...
Ik zie wel dat er bij afsluiten nóg een update gepland staat.
 
wat dat betreft heeft wat mij betreft Intel gelijk.
Intel heeft al eerder aangegeven dat de vertraging binnen de perken zou blijven en hooguit een 3% zou kunnen zijn.

Ik ben benieuwd of dit ook zo blijft bij mij, want Intel gaat deze maand een update uitbrengen voor hardware tot 5 jaar oud.
 
Ook nog geen mensen gehoord (hier intern dat er vertraging is opgetreden.
 
Ik kan in mijn Dell Precision M6400 uit februari 2009 ietske minder spontaniteit bemerken in Windows 10 Enterprise.
Processor Intel Core2 Extreme Q9300 met 16GB werkgeheugen en Samsung Pro 240 SSD (Rapid mode actief)
 
Waar het aan ligt weet ik natuurlijk niet, maar het valt me op dat ik bij het aanklikken van een nieuw bericht op de sidebar, moet wachten. Een paar seconden, maar toch.. En het gekke is, dat als ik die berichten allemaal bekeken heb, en ik ga ze weer opnieuw aanklikken, de wachttijd weg is. Hekseninvloed?

Ik merk ook dat het langer duurt, nadat ik op 'plaats reactie 'klikte, dat het bericht geplaatst wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan