• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Al mijn beelden kwijt?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinka

Nieuw lid
Lid geworden
26 sep 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hey allemaal,

Een dringende vraag :) Ik heb bestanden van mijn camera verplaatst naar een mapje onder afbeeldingen, en nu ik ze probeer te bekijken krijg ik de melding: 0xc10100bf. Kan ik mijn bestanden nog redden?

Ik hoop dat iemand de gouden tip voor mij heeft, deze bestanden waren erg belangrijk.

Liefs Tinka
 
Werkt de opslagkaart van de camera nog? De foutmelding die je geeft verwijst naar een mogelijk probleem met de opslagkaart of een onbekend bestandsformaat. Heb je geprobeerd de video's af te spelen met VLC Mediaplayer?

Wat nog een mogelijkheid is, als de opslag van de camera reeds werd gewist, is een recovery uitvoeren. Op die manier kan je de werkende bestanden nog een keer van de camera halen (ook al waren deze reeds gewist). Mogelijk werken ze dan wel. Recovery kan je gratis uitvoeren met het programma Recuva, wat zichzelf in gebruik behoorlijk uitwijst.

Succes!!
 
Tja, ik kan alleen maar verwijzen naar mijn handtekening...……..
Een ezel stoot zich niet..................... steen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan