• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Alle e-mails verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuiterLeo

Gevestigd lid
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
233
Waarderingsscore
1
Ik deponeer hier even een groot probleem voor mij. Alle binnengekomen e-mails verdwijnen na een aantal minuten. Het is vorige week begonnen toen ineens alle nog bij inkomende post staande e-mals allemaal verdwenen. Ik heb er toen een topic van gemaakt, maar die is behoorlijk afgeweken door o.a. een dreig en chantagemail. Dat is nu afgehandeld en daarmee die discussie beëindigd.Daarom nu het verdwijnen van de mails, in één keer allemaal. Het is best mogelijk dat ik 'ergens' op gedrukt heb, maar kan me niets herinneren. Er stond nog veel op, facturen, bestellingen, codes en sleutels van software enz., allemaal kwijt. En "nieuw" nu raak ik telkens iedere binnenkomende e-mail kwijt, ze verdwijnen gewoon, waarheen, ik weet het niet en kan ze ook niet vinden. Softwarematig gezocht, maar ook daar niets te vinden en weet ook niet waar te zoeken? Ik heb voor alles Ziggo, dus ook internet en mail en aangezien de mail betreft @chello en @upcmail kan het ook ergens bij Ziggo liggen, wie weet raad?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan