• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Alleen scannen met Epson XP215?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolus70

Nieuw lid
Lid geworden
18 okt 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik heb een Epson XP215. Ik wil alleen de scanner blijven gebruiken. Kan dat zonder of met lege cartridges?
 
🙄 Mmm, ik neem aan dat als je iets scant dat je het ook wilt printen,dan heb je zeker inkt nodig
of het alleen maar wilt opslaan dan niet
 
Veel all-in-one printers weigeren te scannen wanneer de inkt op is. Dat lijkt raar omdat je immers geen inkt gebruikt, wanneer je iets scant. Maar fabrikanten willen natuurlijk graag inkt verkopen.

Bij sommige apparaten kun je dan toch scannen wanneer je de methode gebruikt die in de volgende video wordt uitgelegd:

Op die manier gebruik je niet de scansoftware van Epson, maar de scansoftware van Windows.
Jouw printer moet dan wel via een USB-kabel zijn aangesloten op de computer. Dus niet via wifi.
Probeer het eens, zou ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan