Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Windows 10 vond ik toch een stuk fijner en waar ik bang voor benHet hangt er van af hoe lang je al op Windows 11 bent over geschakeld. Heb je windows 11 origineel op de pc of was het een upgrade vanuit Windows 10? Anderzijds kan je uiteraard altijd een clean install doen van Windows 10 (dan ben je wel alles kwijt van voorheen) maar dan moet je opletten met je licentie. Waarom wil je terug naar Windows 10?
Windows 10 vond ik toch een stuk fijner en waar ik bang voor benWaarom zou je dat willen?
Ziet er wat anders uit maar onder de motorkap zijn er weinig verschillen.
Maar kan je dus altijd terug na Windows 10 want toen via Windows update is Windows 11 erop gezetHet hangt er van af hoe lang je al op Windows 11 bent over geschakeld. Heb je windows 11 origineel op de pc of was het een upgrade vanuit Windows 10? Anderzijds kan je uiteraard altijd een clean install doen van Windows 10 (dan ben je wel alles kwijt van voorheen) maar dan moet je opletten met je licentie. Waarom wil je terug naar Windows 10?
Onzin en W12 is helemaal nog niet uit.klop dit Windows 11 Pro OEM neemt veel meer geheugen in beslag
dan de Windows 11 home
misschien klink het heel raar als ik dit zeg
via googleOnzin en W12 is helemaal nog niet uit.
Vraag me af waar jij je informatie vandaan haalt, sociaal media prut?
Verkeerde links geopend dan.via google
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.