• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Als je windows 11 heb kan je dan weer na Windows 10

hobbygirl

Gevestigd lid
Lid geworden
20 mei 2016
Waarderingsscore
14
Als je Windows 11 heb kan je dan weer na Windows 10

en wat is precies het verschil tussen

OFFICE 2024 Standard en het OFFICE 2024 Professional Plus of alleen meer geheugen of wat raden jullie aan

Laatst bewerkt:
1745222758033.png

Het hangt er van af hoe lang je al op Windows 11 bent over geschakeld. Heb je windows 11 origineel op de pc of was het een upgrade vanuit Windows 10? Anderzijds kan je uiteraard altijd een clean install doen van Windows 10 (dan ben je wel alles kwijt van voorheen) maar dan moet je opletten met je licentie. Waarom wil je terug naar Windows 10?

Het hangt er van af hoe lang je al op Windows 11 bent over geschakeld. Heb je windows 11 origineel op de pc of was het een upgrade vanuit Windows 10? Anderzijds kan je uiteraard altijd een clean install doen van Windows 10 (dan ben je wel alles kwijt van voorheen) maar dan moet je opletten met je licentie. Waarom wil je terug naar Windows 10?
Windows 10 vond ik toch een stuk fijner en waar ik bang voor ben
dat je niet meer na Windows 10 terug kan gaan
en klop dit Windows 11 Pro OEM neemt veel meer geheugen in beslag
dan de Windows 11 home
misschien klink het heel raar als ik dit zeg

Waarom zou je dat willen?
Ziet er wat anders uit maar onder de motorkap zijn er weinig verschillen.
Windows 10 vond ik toch een stuk fijner en waar ik bang voor ben
dat je niet meer na Windows 10 terug kan gaan
en klop dit Windows 11 Pro OEM neemt veel meer geheugen in beslag
dan de Windows 11 home

Maar kan je dus altijd terug na Windows 10 want toen via Windows update is Windows 11 erop gezet

Er is nu ook al WINDOWS 12 Professional uit gekomen sorry te hard geroepen

Laatst bewerkt:
klop dit Windows 11 Pro OEM neemt veel meer geheugen in beslag
dan de Windows 11 home
Onzin en W12 is helemaal nog niet uit.
Vraag me af waar jij je informatie vandaan haalt, sociaal media prut?

Wanneer heb je die upgrade gedaan van W10 naar W11?
Het klopt dat Windows 12 nog niet uit is en zelfs nog niet (officieel) is aangekondigd.

1.) Windows 12 is nog niet uit, pas in het najaar wordt die verwacht
2.) Teruggaan van W10 naar W11 ligt er aan hoe deze update gedaan is en wanneer
3.) Teruggaan naar W10 is niet echt verstandig, want in oktober is het toch afgelopen en zul je toch weer moeten upgraden.
4.) Dat Windows 11 Pro meer geheugen in gebruik heeft dan de Home versie geloof ik niet zo. Wel is het zo dat de Pro versie meer geheugen aan kan als je meer RAM in je pc stopt, maar dat betekent niet dat ie dat nodig heeft of gebruikt.

Windows 11 kan je best wel redelijk gelijk maken als Windows 10.

o.a. het startmenu kan anders (zoals het nog oudere Windows 7 indeling) Dit kan gedaan worden emt het programma Classic shell en dan kan je hier vinden http://classicshell.net/

En via dit stappenplan: https://www.pcwebplus.nl/rechtermuisknopmenu-aanpassen-in-windows-11/ kan je de rechtermuisknop functie in Windows verkenner weer precies zo krijgen als bij Windows 10.

Wat BlackTiger zegt klopt helemaal omtrent de eind datum Windows 10, die is om precies te zijn op 14 oktober a.s.

Terug
Bovenaan