• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

als nog op een manier windows 10 op surface met win 8.1Rt krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bofe66

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
699
Waarderingsscore
2
hallo leden ..ik heb een surface gekregen met win 8.1 Rt er op.
ik weet dat microsoft deze Rt allang niet meer ondersteund (belaggelijk eigenlijk maar goed )
Maar is nog een pracht ding heb me al suf ge googled maar vind geen oplossing om er als nog toch win 10 op te krijgen.
want ook de ondersteunging van bv skype is gestopt en nog veel meer apss krijg ik er niet meer op.
iemand misschien nog een idee om als nog win 10 er op te krijgen ??
 
het is nogthans wel mogelijk volgens dit filmpje ...
 
Wat voor processor zit er in jouw Surface RT - een nVidia Tegra Arm-processor of een Intel processor?
 
Wat voor processor zit er in jouw Surface RT - een nVidia Tegra Arm-processor of een Intel processor?
hallo ab er zit een nvidia(r) tegra(r) 3 quad coreCPU 1.3Ghz in

type systeem 32-bits ARM-processor
 
Dus een origineel eerst uitgebrachte Surface met Tegra arm-processor op 1,3 Ghz.

Hoe is jouw Engelskennis? How to Turn a Windows 8 PC Into a Chromebook
beste ab mijn engels is prima maar helaas dit gaat ook niet werken zie waarom niet :(

The Chrome desktop is now available in the stable version of Chrome, so you don’t have to seek out anything special — just install Google Chrome. This still requires a full Windows 8 PC, not a Windows RT device like a Surface RT or Surface 2 — you can’t install Chrome on Windows RT.

gaat dus niet op voor windows RT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan