• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Alternatief Netflix

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeltjo

Vaak hier
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
783
Waarderingsscore
0
Beste allemaal,

Ik weet niet of deze vraag helemaal thuis hoort op dit forum, maar ik dacht ik kan het altijd proberen... De insteek van dit topic is niets illegaals en ik vraag dan ook alleen maar om legale opties. Waar enkele jaren geleden downloaden nog legaal was, is dat sinds een paar jaar illegaal waarbij er in het voorjaar boetes worden uitgedeeld. Omdat downloaden illegaal is geworden ben ik toentertijd overgestapt naar andere (legale) diensten zoals Netflix. Alleen heb ik ondertussen alles wel gezien op netflix en vind ik het aanbod niet geweldig meer. Nu is mijn vraag hebben jullie ervaring met andere legale diensten die een ruimer aanbod hebben dan netflix?

Met vriendelijke groet,

Jeltjo
 
Beste Aarie,

Bedankt voor je tip. Ik ben bang dat je gelijk hebt als ik dat zo leest. Hopelijk wordt het aanbod op netflix snel beter.

Gr. Jeltjo
 
Beste Jelto,

Ja er is gewoon weinig keus. Maar ik ben gelukkig nog blij met Netflix.
Ik heb Breaking bad, The walking dead en Dexter gezien en ben nu sinds enkele weken bezig met
Sons of anarchy. Dus ik kan nog jaren voor uit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan