• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

anchor links beïnvloeden sitecontainer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
In de website waaraan ik momenteel werk, heb ik een menu met anchor-links erin. Als er op "contact" geklikt wordt, scrolt de pagina keurig naar dat punt. Maar wanneer je handmatig terugscrolt, is het bovenste deel van de site niet zichtbaar. Onderaan komt er een deel vrij dat niet zichtbaar mag zijn.

Het lijkt erop alsof de container waarin alles staat, naar boven schuift, net als met een negatieve margin-top. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik kan helaas (nog) geen voorbeeld laten zien wel wat html, maar wellicht dat iemand van jullie een oplossing heeft?

Code:
<ul id="menu-theme-regio" class="menu"><li id="menu-item-936" class="menu-item menu-item-type-custom menu-item-object-custom menu-item-936"><a href="#item-1" class="link">Item-1</a></li>
<li id="menu-item-937" class="menu-item menu-item-type-custom menu-item-object-custom menu-item-937"><a href="#item-2" class="link">Item-2</a></li>
<li id="menu-item-938" class="menu-item menu-item-type-custom menu-item-object-custom menu-item-938"><a href="#contact" class="link">Contact</a></li>
</ul></div>

en

Code:
<a id="contact"></a>
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan