• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Andere cookie banner

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een nieuwe cookie banner geïmplementeerd op het forum. Deze banner voldoet voor ons beter dan de oude banner en deze is eenvoudiger in beheer. Dit resulteert er wel in dat iedereen eenmalig de cookies opnieuw zal moeten accepteren of afwijzen (of een deel ervan).

Excuses voor het ongemak.

Groeten,
YdieresiS
 
Waarom heb ik dan continu een button van cookieyes op mijn telefoon scherm gekregen?
 
Ja, ook bij mij blijft de blauwe cookieknop permanent links onderaan op het scherm van mijn iPhone staan.
Ik heb er al drie keer op getikt en Accepteer alles gekozen. Die knop
 
… heeft het daar blijkbaar naar zijn zin.
Ik had te snel op Plaats reactie getikt en ik kon de knop Reactie bewerken niet vinden. Vroeger kon je gedurende 5 minuten je geplaatste sticht aanpassen.
 
Is het inmiddels uitgezet of zo? Want ik heb geen cookie vraag gekregen. :)
 
Is het inmiddels uitgezet of zo? Want ik heb geen cookie vraag gekregen. :)
Bij mij verschijnt die nog altijd en verdwijnt die niet .
Blijkbaar is het ook niet meer mogelijk om een bijlage toe te voegen .
62e3079fb55de-cookiebanner.png
 
Ik ga nog even kijken of die button anders kan in de instellingen. Het staat er zodat je altijd je cookie voorkeuren kan veranderen, wat een mooi iets is en iedereen meer controle geeft over de cookies die worden gebruikt.

@Fietser een bijlage toevoegen kan nog gewoon, alleen heeft dat nooit gekund in dit forumdeel. Andere delen van het forum waar het voorheen werkte, werkt het nu nog.

--edit--
Voor nu is de button weg nadat je de cookies hebt ingesteld. We gaan nog even in overweging of we dit zo willen laten, of dat we iedereen liever ten alle tijden de volle controle over de cookies geven.
 
Wat mij betreft is het totale onzin om die button continue op het scherm te plaatsen. Hoe vaak gaan gebruikers dat aanpassen? Waarschijnlijk nooit.

Als je het wel wil aanpassen is even je instellingen in gaan makkelijk genoeg gevonden. Zeker op een telefoon is het gigantisch storend en zit zo'n zwevend ding in de weg.
 
Geen idee. Vandaag kreeg ik hem wel voor mijn neus. Heb aanpassen gekozen en voorkeuren opgeslagen en weg is de balk.
Maar ik gebruik uBlock dus best kans dat ik hem weer eens ga tegen komen, dat gebeurt wel vaker met uBlock actief en het accepteren van bepaalde cookies.
 
Misschien doordat ik 'I don't care about cookies' gebruik, zie ik niets van het hierboven beschrevene.
 
Dat zal daar zeker mee te maken hebben.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan