• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Android-2.1]PC herkent mobiel niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

David

Verslaafd
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
9.462
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb nu een probleempje met mijn samsung galaxy S. Toen ik mijn mobiel net had en hem op mijn pc aansloot herkende mijn pc hem niet. IK heb toen met veel moeite de drivers genstalleerd en toen deed die het. Dit was helaas maar voor en tijdje want nu herkent die hem weer niet :(

Weten jullie iets?

David,

P.S
HAHA, ik ben lekker de eerste die hier een topic post :)

P.S.S

en ook blijkbaar de eerste die in dit forum een whitescreen krijgt xD
 
Re: [android-2.1]_Pc_herkent_mobiel_niet

Ik ben de eerste die reageert op een topic in dit feelforum

Installeer drivers
 
Re: [android-2.1]_Pc_herkent_mobiel_niet

Stuur een lief mailtje naar Samsung dat je Windows xx xxbit gebruikt, dat je een Samsung Galaxy S hebt gekocht, maar dat de computer hem niet herkend als je hem via USB aansluit. Zij sturen je vast wel de goede drivers oid :)
 
Re: [android-2.1]_Pc_herkent_mobiel_niet

@louis
Heb ik al gedaan -_- dat staat er ook

@ ewald

Oke :s
 
Re: [android-2.1]_Pc_herkent_mobiel_niet

@ david
Ja en?
Als je 'met veel moeite' de drivers hebt genstalleerd is het vast niet goed gegaan
 
Re: [android-2.1]_Pc_herkent_mobiel_niet

Ja oke :p heb ze ook onder compitabliteitsmodus van xp sp3 geinstaleerd
 
Re: [android-2.1]_Pc_herkent_mobiel_niet

Het klopt dat Windows 7 de toestellen niet kent omdat het niet om een printer of een opslag apparaat of een camera (als je usb modus inschakeld wordt hij wel herkent maar als een opslag apparaat).

Probeer eens de drivers die ydieresis heeft aangeboden. Misschien staat het programma dat je nodig hebt ook op je telefoon.

(Zo was het met mijn hero en X10)

1. Verbind je telefoon met je pc via de bijgeleverde kabel.
2. Selecteer usb-modus.
3. Open dan je telefoon via Automatisch opstarten of Computer.
4. Als het mee zit zie je een exe file staan, voer het uit en installeren maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan