• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Android apps crashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

songoku

Verdwaalde tuinkabouter
Lid geworden
12 sep 2005
Berichten
1.303
Waarderingsscore
0
Opeens zomaar out of the blue werken sommige apps niet meer oa outlook en rabo bankieren. Het start op, heb even beeld en ze knallen er weer uit. Al opnieuw geinstalleerd. Telfoon paar keer opnieuw opgestart maar geen verschil. Al google play services cache leeg maar ook geen verschil.. wat kan ik doen (naast een herinstall van android)?
 
Welke Android versie staat erop?
Worden de apps nog ondersteunt?
Al gescant op virussen?

Gezien de opties die jij hebt gedaan lijkt fabrieks instellingen de enigste optie.
 
Ik draai android 10. En heb een virusscaner erop staan
 
Om wat voor toestel gaat het?
 
Ik draai android 10. En heb een virusscaner erop staan
Het jij de Android 10 eral lang op staan?
Want je hoort vaak genoeg dat een upgrade in het niet altijd goed werkt op bepaalde merken telefoons, omdat er dan nog foutjes in zitten.
 
Volgens onze systeembeheerder heeft Google een paar gammele updates uitgebracht, er zijn hier 4000 smartphones die problemen hebben. Er staat inmiddels een gewijzigde update klaar in de PlayStore.
Updaten van 'Google Chrome' en 'Android system webview' (niet voor alle GSM's beschikbaar) lost het probleem op.
 
Gelukkig hebben ze het snel opgelost.
Want er zullen genoeg mensen als Ts zijn die steeds de apps verwijderen en opnieuw installeren.
 
Gisteren ook veel over soortgelijke problemen gehoord. Hopen dat er voor alle (ondersteunde) toestellen snel een update komt.
 
Volgens mij zag ik een bericht dat inderdaad Chrome en Android WebView geupdated moesten worden. Ik had hetzelfde probleem. Na update van WebView was het probleem gefixed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan