• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Android zonder reclame hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Hoe kan ik spelletjes spelen die ik gedownload heb ik de play store van Android zonder reclame? Ik heb geprobeerd wifi uit te zetten maar dat helpt niet wie weet een tip?
 
Die zijn er in elk geval gratis nauwelijks tot niet. Want, de ontwikkelaar wil er ook een beetje geld aan verdienen.
 
Een Adblocker voor Android proberen.
Helaas is dat heel beperkt in Android.
Of bij gebruik van Firefox mogelijk of een externe browser gebruiken.
 
Een Adblocker werkt in de meeste games niet.
 
Je dient dus de adblocker buiten de Playstore te downloaden. Dat zijn dingen die ik zelf niet zou doe. Maar misschien dat Ts het wel doet.
 
In gratis spelletjes heb je vaak reclame. Of van die vakken onderin bij b.v. woordzoeker of sudoku of van die reclame die je moet kijken om b.v. munten of bonussen te scoren een voorbeeld hiervan is hillclimb racing 2. Maar ook een woord spel heb ik het meegehad.
Dat is het nadeel van gratis ook Wordfeud heeft het, die heb ik uiteindelijk gekocht en kun je dan altijd gratis gebruiken, wel de juiste installeren anders gaat het nog mis.
Niet alle spellen zijn aan te kopen, zoals @Rubensky al schreef wil de ontwikkelaaar ook wat verdienen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan