• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Anti Malware Service Executable blijft de hele tijd in taakbeheer draaien samen met 360 Total Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fernandez

Gewaardeerd
Lid geworden
10 jul 2013
Berichten
1.718
Waarderingsscore
8
Goedemorgen allemaal,

Lange tijd geleden dat ik hier ik was.

Ik gebruik 360 Total Security als antivirus, maar ik merk de laatste weken dat Anti Malware Service Executable de hele tijd actief aan het draaien is.

Online heb ik gelezen dat Windows Defender de antivirus taken overneemt als er geen antivirus actief op het systeem draait.
Maar ik heb 360 Total Security draaiend:
5c4d78611974d-protect-on-smaller.jpg

terwijl Beveiliging en Onderhoud aangeeft dat 360 Total Security uitgeschakeld is:
5c4d78e2daaf2-360uitsmall.jpg


Ik vraag me af of ik me zorgen moet gaan maken.
Bij voorbaat bedankt voor het meedenken.
 
Vreemd dat 360 Total Security Wndows Defender niet deactiveert.

Installeer 360 nogmaals over de bestaande versie heen.
 
Ga ik doen..Bedankt! Abraham54
 
Overheen installeren werkt niet.. 360 moet eerst verwijderd worden blijkbaar volgens de installer
 
Heb je eerst wel de nieuwste versie gedownload?
En dan inderdaad doen wat de installer verlangt.
 
Ja is gelukt na verwijderen van de oude//Moet zometeen eerst opstarten. Maar heb net je artikel gelezen over emails die gepwned waren, en 2 van mijn 3 emails bleken gepwned. Ben bezig wachtwoorden te veranderen. Begrijp alleen niet dat zelfs met google authenticator mijn wachtwoord gepwned kan zijn. Maar ja.
 
Probleem opgelost met herinstalleren. Bedankt voor de aangeboden hulp!
Tot ziens..
 
Mooi zo.

Heb jij unieke en lange wachtwoorden aangemaakt?
 
Vreemd dat 360 Total Security Wndows Defender niet deactiveert.

Dit ligt aan Windows zelf.
Want ik heb zelf aan meerdere keren ervaren dat Windows defender actief blijft, ondanks dat Bitdefender erop staat. Vooral na een Windows upgrade of herinstallatie van Bitdefender.
 
Ja, maar het wachtwoorden genereren laat ik aan LastPass over. De nieuwe 360 Total is wel gaaf moet ik zeggen, en met veel nieuwe opties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan