• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Antimalware

Status
Niet open voor verdere reacties.

braband

Vaak hier
Lid geworden
30 sep 2011
Berichten
664
Waarderingsscore
0
Hallo,allemaal.

Heb je een anti maleware scanner nodig als je een betaalde norton antivirus beveiliging hebt?
 
Re: Anti male ware

Download de freeware versie van malwarebytes antimalware, en scan daar een keer per week mee.
 
Re: Anti male ware

Maar ik wil wel een veilige free malware downloaden! welke free malware is veilig?
 
Re: Anti male ware

Misschien kan de webmaster van de titel van het draadje (anti male ware) de letter E verwijderen, anders lijkt het wellicht dat je iets tegen mannen zou hebben?
 
Re: Anti male ware

Foutje bedankt!

--- Update ---

Kan het niet installeren! waarbij deze mededeling komt te staan: (Er is een fout opgetreden bij het vervangen van het bestaande bestand, Deletefile mislukt code 5 toegang geweigerd)
 
Ik ken dit soort situaties (helaas), zo kon ik onlangs Junk Removal Tool niet laten werken. En dan gaat het richting adviezen van Abraham54.
 
Het kan zijn dat jou firewall of anti virus dit tegenhoud.
Ik zou die even uitzetten en dan opnieuw proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, lukt ook niet!
 
Kun je in Norton zien dat die wat geblokkeerd heeft?
 
Nee, je kan niet specifiek zien dat er iets geblokkeerd is, maar alleen de aantal geanalyseerde downloads.
 
Heb je de download al zonder firewall en anti virus geprobeerd te installeren?
Welke browser gebruik jij hier voor? Bij Chrome een andere gebruiken,
want ik ervaar vaker dat een download niet altijd lukt via Chrome, maar via Edge wel.

--- Update ---

Heb jij al een keer eerder Malwarebytes geinstalleerd?
Want als ik op de fout code zoek, dan lijkt het erop dat er al een bestand aanwezig zou zijn en het daar door niet lukt.
Heb je dit er al eens op gehad, gebruik dan eerst deze verwijdertool en probeer het opnieuw.
https://support.malwarebytes.com/cu...ninstall-malwarebytes-anti-malware-?b_id=6438
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, lukt ook niet! met de verwijder tool! ik heb de download ook geprobeerd zonder firewall en antivirus,normaal download ik altijd via Crome en is nooit een probleem geweest, maar heb het nu via IE geprobeerd,maar lukt ook niet!
Ik heb ongeveer een maand geleden ook free ware gedownload van mbam ,maar norton heeft deze free ware verwijderd wegens vreemd gedrag.Ik vermoed dat ze mijn pc geprobeerd hebben te hacken, Maar weet niet precies de oorzaak waarom het nou niet lukt om de downloaden!
 
het is de real time beveiliging van Norton die je belet om de download op te halen ... vermoed ik zo .
 
Ik heb ongeveer een maand geleden ook free ware gedownload van mbam ,maar norton heeft deze free ware verwijderd wegens vreemd gedrag.

Ik heb zelf bij mij gehad dat Bitdefender Malwarebytes steeds tegen hield, dat heeft niks met vreemd gedrag te maken,
maar vooral omdat veel programma op .exe eindigen en veel virussen dit ook doen.
Maar ik denk dat wat Emi zegt een goede kans maakt op het slagen van Malwarebytes.

Of heb jij de free ware van een andere site gehaald dan www.malwarebytes.org?
Want dan kan het zijn dat er rommel mee is gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook Norton en firewall uitgeschakeld tijdens het downloaden,maar dat lukt ook niet!
 
Ik kan bij Bitdefender meerdere dingen uitzetten, wat Emi bedoelt is dat je mogelijk meer moet uitzetten, dan alleen de anti virus. (als dit mogelijk is bij Norton)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verwijder norton eens helemaal. Dan mbam installeren, en tenslotte norton er weer op.
 
Dit lijkt trouwens het enigste wat mogelijk is.

Norton uitschakelen
Rechtsklik op het Norton-pictogram in het meldingsgebied op de taakbalk, en klik vervolgens op Auto-Protect uitschakelen.
Selecteer in het venster Beveiligingsverzoek in de vervolgkeuzelijst Selecteer de duur hoelang Norton uitgeschakeld moet blijven.
Klik op OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan