• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ApplePhotoStreams.exe Fout Code (0xc0000022)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg nu nadat iTune klaar was met installeren 2x een error:iTunes was not installed correctly. Please reinstall iTunes. Error 7(Windows error5) en de tweede is: ItunesHelper was not installed correctly. Please reinstall iTunes. Error 7
 
Kijk eens of het volgende werkt.
Restart the PC. Then head into your Uninstall a Program control panel, select "Apple Application Support" and click "Repair"

Ik kwam dit tegen op het Apple forum, over jou error 7.
Vooral onder het kopje Important, lijkt mij belangrijk.

Steps
1. Remove iTunes and related components from the Control Panel

Use the Control Panel to uninstall iTunes and related software components in the following order and then restart your computer:

  1. iTunes
  2. QuickTime
  3. Apple Software Update
  4. Apple Mobile Device Support
  5. Bonjour
  6. Apple Application Support (iTunes 9 or later)
Important: Uninstalling these components in a different order, or only uninstalling some of these components may have unintended affects.
https://discussions.apple.com/thread/3720969
 
Ik krijg dezelfde melding bij het installeren van iTunes: Installer heeft niet de juiste rechten om het bestand C:\WINDOWS\system32\msvcp120.dll te kunnen wijzigen. Het lukt ook niet als Aministrator

Ik heb zoals je hebt gezegd, alles van Apple verwijderd, de pc opnieuw opgestart en gelijk als administrator geprobeerd iTune te installeren maar het lukt niet.
 
Het is wel gelukt om Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 Update 4 te installeren.
 
Hoi, dat is mooi.
Doe nu eerst weer een nieuwe opstart met de PC en daarna moet dat dll probleem bij de Installatie van iTunes weg zijn.
 
Ik krijg dezelfde melding bij het installeren van iTunes: Installer heeft niet de juiste rechten om het bestand C:\WINDOWS\system32\msvcp120.dll te kunnen wijzigen. Het lukt ook niet als Aministrator
 
Jammer maar ook na deze poging krijg ik dezelfde foutmelding. Hij installeerd tot Apple Application Support(32-bit) en gaat dan niet verder, dan krijg ik de foutmelding. Iedere keer wanneer ik het weer probeer te installeren verwijder ik eerst Apple Application Support(32-bit) en start ik de pc opnieuw.
 
Goedenavond. Ik kreeg vanavond een melding dat de pc een update heeft, dus heb ik het gelijk laten updaten en daarna is dat probleem gelijk opgelost. iTune is geinstalleerd en krijg ik geen enkele popup meer. Ik wil jullie vriendelijk bedanken dat jullie zo gewillig waren om mij te helpen. Succes en de vriendelijke groeten
 
Hallo,

Goed om te horen dat het is opgelost!
Geen dank hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan