• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Archiveren vanuit eM Client

Status
Niet open voor verdere reacties.

veg

Bekend gezicht
Lid geworden
31 aug 2014
Berichten
136
Waarderingsscore
0
Sinds de aanschaf van een nieuwe computer –begin 2018- heb ik het e-mailprogramma Outlook 2007 vaarwel gezegd en ben ik overgestapt op eM Client.
Inmiddels zijn we meer dan een jaar verder en wil ik mijn mailtjes in eM Client van vorig jaar archiveren. De vraag is: hoe doe ik dat? De enige optie lijkt “exporteren”, waarmee een map “Geëxporteerde e-mails” kan worden aangemaakt onder Documenten en waarbij dan van elke mail een bestandje wordt geformeerd. Echter dat bestandje krijgt alleen de naam van het onderwerp van de betreffende mail. Dat is dus geen doen als je een e-mail van een bepaalde persoon wilt terugzoeken. Is er geen andere oplossing om te archiveren?
 
How to do a Backup of eM Client data
zo??

Vertaald
E-mail is momenteel een van de meest gebruikte vormen van communicatie. De meeste mensen geven er de voorkeur aan om e-mail te gebruiken om iemand te bellen omdat er een spoor van correspondentie achterblijft om later terug te gaan voor opheldering.

Wat gebeurt er als die e-mails verloren gaan?

Dit kan voor sommige mensen verwoestend zijn. Alle informatie die mensen nodig hebben om efficiënt te werken, wordt soms in mappen opgeslagen. Hen verliezen kan betekenen dat je zaken verliest, en dat is geld in de put. Gelukkig, met eM Client, hoeft u zich nooit zorgen te maken over het verliezen van e-mails. U zou al uw e-mails in elke map kunnen hebben opgeslagen in het geval van gegevensverlies. Wat ook zo geweldig is aan eM Client, is dat u niet hoeft te onthouden dat u een back-up van uw e-mails moet maken. Het automatische back-upsysteem kan het voor u doen wanneer u wilt dat het een back-up maakt.

Om van deze functie te profiteren, hoeft u alleen maar eM Client te hebben, wat een GRATIS download is. Nadat u het hebt ingesteld, volgt u deze stappen om uw e-mails regelmatig te laten back-uppen.
 
Ja, een back-up maken, klinkt logisch, heb ik ook gedaan. Maar wat is het resultaat? In Documenten wordt een map "eM Client" aangemaakt mat daarin allerlei bestanden w.o. veel DAT-bestanden (zie schermprint op de bijlage). Totaal onduidelijk is waar ik nu de e-mails kan terugvinden en mochten die in zo'n DAT-bestand staan, welke is dat dan en hoe open ik die...?

6olsfa.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan