• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Arduino UNO 3 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
909
Waarderingsscore
4
Halo voor mijn hobby gebruik ik Arduino UNO 3 dat is altijd goed gegaan ik kon zelf mijn codes maken en opstarten
ik ben in het bezit van een laptop Acer Windows 8.1 ,Als ik Arduino opstart dat gaat goed maar als ik nu een programma wil uploaden dan krijg ik altijd een fout met de com 3 , dan ga ik naar apparaat beheer zien dat de com 3 bekend is en dat is zo nu heb ik al verschillende keren terug ontvangen maar ik blijf maar de fout kan niet uploaden .
heeft iemand daar kennis van en kan mij helpen .
 
Ik ben niet bekend met Arduino. Maar wil je alvast wel wat duidelijkheid vragen:

* is het op deze Acer laptop eerder wel gelukt ?
* "Een fout met COM3" zegt niet zo veel, wil je exact de foutmeldingen vermelden ? (Sommige meldingsvensters plaatsen met Ctrl+C de melding op het klembord).
* Als je in apparaatbeheer die COM3 ziet, en je verbreekt de Arduino, verdwijnt de COM3 poort dan ook ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan