• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Asrock ion 330

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus ook met Windows 7 een traag internet?
Kan het niet zijn dat het aan de wifi kaart zelf ligt.
Wat voor melding krijg je trouwens te zien, want Netflix zou gewoon moeten werken met 25 mbit.
Het Ziggo modem had je al een gereset toch?
 
Moi

Melding Netflix is: O7121-1331-4027

Dan heb ik 2 stuks asrock met het zelfde probleem gekocht?
En ja dacht ik dus ook dat 25 Mn genoeg was. Maar zelfs een pagina laden duurt al lang.

Alles zit op het moederbord. Kan er ook niet helemaal achter komen waar mijn internet kaart van is. Las ook iets van realtek
 
De Asrock ion 330 is gewoon niet geschikt voor windows 10 - 64bit, misschien wel de 32bit versie eens proberen maar dan nog zal ie traag blijven. Het is niet de verbinding maar de verwerkingssnelheid van de pc dat heel den boel vertraagt. Windows 7 er terug op en dan nog liefst in 32bit versie, dan zal het wel werken.
 
W7 staat er al op. en er zit een gig internet kaart in.

Het streamen heeft toch niet veel te maken met de rest.

Mijn zwager heeft zelfde asrock en geen problemen.

klaas
 
Melding Netflix is: O7121-1331-4027

Met welke browser kijk jij naar Netflix?
Hier een soort gelijke foutcode.

Als de foutcode M7121-1331-4027 optreedt, betekent dit meestal dat de Chrome-browser de Netflix-service niet kan bereiken door bepaalde opgeslagen gegevens. Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen.

Het Netflix-cookie wissen in je webbrowser
Je computer herstarten.
 
Abraham. Mijn comp is bedraad. WiFi is niet zo tof van ziggo.

Aarie. Die foutcode vond ik ook op Google. Alleen staat er bij mij een O voor i.p.v. een M.
Gebruik ook Chrome en krijg die fout vaker. Heb gedaan wat er stond maar helpt niets

Internet is de hele tijd traag. Ook met gewoon surfen.
 
Als je jou laptop bedraad direct aan de Ziggo modem doet, krijg je dan wel de 40 mbits?
Is op de laptop het internet op verschillende tijden wel het zelfde en stabiel?
 
Moi

Laptop aan het zelfde draad gewoon 40 mbit.

moet toch haast aan een instelling liggen, andere mensen hebben zelfs W10 er op.
Kan ook weinig vinden over de asrock
 
Het lijkt geen instelling probleem, aangezien jij al Windows 7 en 10 hebt uitgeprobeerd.
Je zou eens kunnen kijken of de probleem oplossing voor internet nog iets aangeeft.
Ook zou je jou vraag hier kunnen plaatsen, mogelijk dat hun nog enkele tips hebben.
http://forum.asrock.com/default.asp
 
Staat eenzelfde probleem op van dec 2017. Is alleen nog niet op gereageerd.
 
Heb jij dat daar geplaatst of heeft iemand het zelfde probleem?
 
Iemand anders. Ik heb ze pas een week.
 
Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Moi

Ja. De een na laatste x fast lan.
Was het ook niet.
De vorige eigenaar had alleen kodi er op en uiteraard geen problemen.
Kan het nog in de bios zitten?
 
Met maar 2 Gb werkgeheugen had ik voor de 32 bit versie van Windows 7 gekozen!
 
Ja oké. Maar wat heeft dat voor invloed op internet dan??

Kan het altijd nog proberen
 
2 Gb aan werkgeheugen vertraagd een computer enorm.
Ik had eerder 4 en nu 8 Gb en dat verschil is al heel groot.
Als ik bij de specs kijk van jou Asrock, zie ik nergens hoeveel internet snelheid hij ondersteunt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan