• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

assassins creed valhalla pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaak 555

Nieuw lid
Lid geworden
17 nov 2021
Berichten
8
Waarderingsscore
0
ik heb een vraag over de tatoos ik heb alle geprobeert maar het lukt niet is voor de pc
wat op youtube staat doet het ook niet
kan het een bug wezen ?

gr sjaak555
 
Allereerst welkom hier op het forum!

Ik neem aan dat jij tattoos wilt gebruiken in de game, wat lukt er niet?
Want met de gegeven informatie kan niemand iets.
Vorig jaar december tot begin van dit jaar was er wel een bug met tattoos.
Gebruik jij de laatste versie? (Vorige week is er nog 1 uitgekomen.)
 
hoi Aarie
ik zet de tatoos er in bij shop die klik ik aan ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet
om in norway te komen
gr sjaak
 
Hallo,

Ik ken het spel niet, dus kan jou niet goed helpen. Maar ik vond wel dit, vertaald voor jou.
Dit ook al geprobeerd?

Wanneer je Assassin's Creed Valhalla start, bevind je je in Noorwegen. Het duurt niet lang voordat je naar Engeland reist, maar kun je teruggaan als je wilt?

Het antwoord is gelukkig ja: je kunt terug naar Noorwegen in Assassin’s Creed Valhalla. Dus maak je geen zorgen als je Noorwegen nog niet volledig hebt verkend, of als je nog dingen te doen hebt: je kunt op (bijna) elk moment terugreizen.

Om terug te gaan naar Noorwegen, open je gewoon je wereldkaart door op de menuknop te drukken. Van daaruit ziet u onderaan een optie voor 'Atlas'. Navigeer daarheen of druk op de bijbehorende knop.

Op het volgende scherm krijg je de keuze tussen Engeland of Noorwegen. Selecteer Noorwegen en je begint er snel te reizen.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Je kunt niet altijd snel reizen in het midden van een missie, en je kunt niet snel reizen als je in gevecht bent of in gevaar bent. Maar als je snel kunt reizen, kun je naar believen terugkeren naar Noorwegen om alles wat je misschien hebt gemist te verkennen en op te ruimen.

Als je eenmaal terug bent in Noorwegen in Assassin's Creed Valhalla, keer je op dezelfde manier terug naar Engeland. Ga naar de kaart, klik op de knop 'Atlas' en selecteer Engeland.
 
ik heb het gelezen dat weet ik maar ik moet eerst de noren veslaan als je de goede tatoos hebt
dan pas kom via de koning in norway terecht

gr sjaak555
 
Hallo Sjaak, voor het verder gaan in het spel heb je geen specifieke tattoos nodig. Ik heb het spel uitgespeeld (op de Playstation 4) zonder ook maar een tattoo te wijzigen.

Verder vind ik je berichten wat lastig te volgen. Kun je wat meer uitgebreidere informatie geven over de stappen die je volgt en wat er dan mis gaat?
 
hoi ydieresis
ik kom echt niet verder ik heb alle tatoos geprobeerd ?
en de tatoos moeten goed wezen anders kom je niet verder
playstation kan wel anders dan windows

gr sjaak555:sob:
 
Welke missie ben je aan het doen waarin je niet verder komt?
 
Dit is geen specifieke missie. In je menu kun je kijken met welke missie/quest je nu bezig bent. Als je daar de naam van diegene geeft waar je vastloopt kan ik je misschien helpen. Met de informatie die je nu geeft kan ik niets, dat is een walkthrough van een half-uur wat niets zegt over het punt in welke missie je vast loopt.
 
hoi

YdieresiS

je kan op you tube toch zien waar je na de goede tatoos waar je heen moet ?

grsjaak555
 
Je kan in die walkthrough wel zien wat je zou moeten doen. Ik kan je alleen niet vertellen waar het mis gaat en wat je moet doen omdat ik geen 30 minuten film ga kijken om te zien waar er tattoos gewisseld worden. Een zoektocht on-line levert ook geen tattoo vereisten op voor een missie in Valhalla.

Dus zonder extra informatie over welke missie en op welk punt het mis gaat, zul je het zelf verder moeten onderzoeken.
 
hoi
ik weet het ook niet meer als ik hem opstart gaat hij fouten herstellen ?
 
hoi
ik weet het ook niet meer als ik hem opstart gaat hij fouten herstellen ?
Zoals ik en YdieresiS al hebben aangegeven moet je echt meer informatie geven.
Ik neem aan dat het spel fouten aan het herstellen is?
Zo ja krijg je een fout code te zien?
Mogelijk werkt het spel beter na het herstel, probeer dan eens of je verder komt.
 
niet te vergeten aangezien er fouten optreden in het spel ..
de hamvraag of het hier gaat om een gekraakt spel .. !
 
hoi EMI

nee hoor ik hem gekocht ik heb alles geprobeerd​

grsjaak555
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan