• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ASUS laptop kritieke melding kernel power

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebasnl1sbm

Nieuw lid
Lid geworden
26 jul 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Wie kan mij helpen. Al langere tijd sluit mijn oude ASUS laptop met Windows 7 (ik weet het ) zichzelf af. Ik de logboeken kan ik alleen terug vinden: kritiek niveau. Kernel power en gebeurtenis id:41
Systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct af te sluiten doordat systeem is vastgelopen of de stroom is uitgevallen. Laptop hangt aan net snoer en valt dus at random spontaan uit. Geen blue screen of andere meldingen.
 
Het zou kunnen dat hij vol stof zit en dan te warm wordt, waardoor hij uitvalt.
 

Meestal is de videokaart dan de oorzaak, bij een te warm wordende CPU gaat de boel eerst piepen.
Waarom vertel je niet welk type Asus het is?
 
Na wat gelezen te hebben hier op het forum heb ik de laptop open gemaakt. Zat flink stof in de fan. Alles goed schoon geblazen. Direct wat extra werkgeheugen bij geprikt. Loopt nu al 2 dagen zonder uitvallen.
dank voor het mee denken.
Type van de ASUS had ik weg gelaten omdat ik dacht dat het niet van belang was omdat het een Windows melding betrof.
 
Fijn dat je de mogelijke oorzaak hebt gevonden.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan