• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Atx voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij had je nog nergens verteld dat je een 1000watt voedinng had, of heb ik daar overheen gelezen, standaard is een 750watt voeding.
Was verkeerde. Daarom direct verwijderd. Klopt overal staat 12 en 24 maar heb echt anders op welk manier dan ook
 
Laatst bewerkt:
De voeding die erin zit is de h750p-00 met een 12 pin + 20 pin + 24 pin.

Normaal hoort dat niet bij de 750w versie alleen bij de 1000w.
Vandaar dat ik ook de aansluitingen heb gefotografeerd
 
Dat is dus GEEN 750w versie, het verschil zit in de letter, de H750 is een 1000Watt (900) versie

Dell H750P-00 Power Supply

Specifications
Real Wattage900W
OEMHipro
PFCActive
PriceNot available for purchase
ATX Connector type24 pin
CPU ConnectorNon-standard 20 pin
PCIe Connectors2x 6 pin
Molex (Peripheral) Connectors2
FDD Power connectors1
SATA Power connectors6
 
Hier staat weer dat de h750p-00 een 750w betreft

 
CPU Connector ---------------- Non-standard 20 pin

PCIe Connectors --------------- 2x 6 pin
'Non-standard' 20 pin, dat belooft niet veel goeds voor het gebruik van twee voedingen. Dan moet je jezelf via die pin lay-out 100% overtuigen of de spanningen wel terecht komen waar ze horen te gaan.

En die 2x6 pin is ook nog wat extra.

Ik hou het nog steeds op die € 43 in Groot Brittanië van artstudiog, ALS dat de juiste is. Een nieuwe zal toch zeker niet zo lekken, ook niet uit 2007. Zelfs voedingen uit 1990 deden dat niet.
Misschien zo'n energie-meter er bij om het in de gaten te houden ?

En die € 43 was incl. verzenden (ja ja) maar ik kon sinds gisteren geen afbeeldingen meer plaatsen om het te tonen.
 
Laatst bewerkt:
Hier staat weer dat de h750p-00 een 750w betreft


Nou dacht ik, dat ik na een heleboel jaren Dell begon te snappen,stom stom stom.
Overigens is op de derde foto te zien dat het een N750is, maar dan wel weer met 24/20 aansluitingen, overigens wordt het zoekgebied wel groter want schijnbaar worden deze voedingen ook in de XPS serie gebruikt.
Alhoewel dit me dan weer zorgen baart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan