• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Audio Driver Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tyro

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2010
Waarderingsscore
0
Een driver op mijn computer wil maar niet genstalleerd worden.

Computer: Packard Bell iMEDIA 3330
Soundcard: Sis 7012 Audio Device
Moederbord: Gigabyte GA-8SIML

Ik heb de driver gedownload van de Sis site. Als het installeren van de driver net klaar is, start de computer automatisch op. Driver niet genstalleerd.
Ik heb ook de driver gedownload van de moederbord site. Met deze driver gebeurd hetzelfde.
Als ik vanuit de map wil installeren, (setup etc). Dan krijg ik deze melding: -536870397
Fail to instal driver ofzo..

Iemand een idee wat ik zou moeten doen?

Probeer het gewoon eens via apparaatbeheer > problemen oplossen met de hardware (audio > staat waarschijnlijk een geel tekentje voor). Laat apparaatbeheer zoeken naar drivers (zorg wel dat je een internetverbinding hebt).

Probeer het gewoon eens via apparaatbeheer > problemen oplossen met de hardware (audio > staat waarschijnlijk een geel tekentje voor). Laat apparaatbeheer zoeken naar drivers (zorg wel dat je een internetverbinding hebt).

Ik heb het geprobeerd, maar het zelfde probleem deed zich voor :(

http://www.computing.net/answers/hardware/sis-7012-onboard-audio-problem/45294.html

Hier staat vanalles, ook wat niet werkt, maar de uiteindelijke oplossing ook.
Succes!

Ik heb wat dingen geprobeerd die de mensen zeiden op die site. Het werkte niet voor mij, want ik moest eerst alle drivers die ik had voor het apparaat, verwijderen. En ik had ze overal staan, omdat niets maar werkte..

Ik heb uiteindelijk Windows XP opnieuw genstalleerd. De driver gedownload, en toen in apparaatbeheer. ''Nee, ik wil zelf kiezen welk stuurprogramma ik installeer''. Op bladeren geklikt, en SiS 7012 aangeklikt. Deze werkte.

Iedereen bedankt voor de belangstelling! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan