• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Audio probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remilitjes

Nieuw lid
Lid geworden
18 jun 2019
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Sinds een week heb ik een probleem met mijn audio
Tijdens gamen , video , muziek
Als er een hard geluid komt bvb in een game een explosie en schieten of in video iemand die zijn stem verheft (vlc , youtube maakt niet uit)
Dan gooit mijn pc mijn audio er uit naar een ander apparaat en schakeld paar sec later weer terug meestal 2 tot 3 seconden
bvb bij headset (usb) dan gooit hij hem naar de monitor
Bij de boxen (jack) gooit hij hem naar headset als die er in zit of anders monitor
Alleen als ik het geluid op de monitor zet (hdmi) dan valt het geluid niet weg
Drivers zijn up to date
Ik hoop dat iemand mij hier me kan helpen
 
Welke Windows versie gebruik jij en welke audiodriver is geïnstalleerd in jouw Windows?
 
Welke Windows versie gebruik jij en welke audiodriver is geïnstalleerd in jouw Windows?

Windows 10

Ik heb er niet zoveel verstand van maar dit staat bij device manager/sound, video and game controllers volgens mij zijn dit de drivers

1 Amd high definition audio device
2 High definition audio device
3 Razer kraken 7.1 v2
 
Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Save as Text file

Voeg het tekstbestand toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe bij te voegen, kijk dan hier:
 
verwijderd
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem geinstaleerd hij staat nu ook aangegeven tussen de drivers
net een test gedaan maar hij doet nog steeds de audio naar een ander aparaat gooien bij harde geluiden
 
Configuratiescherm > Geluid en Configuratiescherm > Realtek
 
"RS3\RS4 supported" miss. is die nodig.

En wel helemaal uit geweest en niet op snel starten?
 
ik heb net wel ontdekt dat als ik de video terug spoel naar het geluid dat het probleem triggerd en me volume zoon 40% zachter zet hij niet weg valt bij dat geluid
meschien helpt deze info
 
Als ik naar Configuratiescherm > Geluid en Configuratiescherm ga
Dan flipt hij helemaal dan blijft hij switchen tussen realtek en kraken om de seconden
Heb niet eens de kans om er een aan te clicken
Heb een video gemaakt maar weet niet hoe ik die kan laten zien
 
Verwijder dan de grote stoorder Kraken audio, die heb je niet meer nodig nu de origiginele audiodriver is geïnstalleerd.
 
Verwijder dan de grote stoorder Kraken audio, die heb je niet meer nodig nu de origiginele audiodriver is geïnstalleerd.
als ik mijn headset uit de usb haal doet hij het zelfde maar dan tussen realtek en me boxen die via jack zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan