• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

AUDITION 1.5 geen recording mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me daarom gewend tot de Adobe Community in de U.S. met dezelfde vraag: werkt versie 1.5 onder WIN 10?
Dit is het antwoord:
Do you have the latest M-Audio drivers? Are you using their ASIO driver? Are they known to work OK with Win 10? As I said above AA 1.5 is perfectly happy with Win 10 as long as your audio interface's drivers are as well.
Het ligt als je mij vraagt niet aan audition, maar ergens een instelling binnen "jouw" windows 10.
Omdat het ook met een andere recorder niet werkt.
 
'n Tip: Installeer een goed backup programma om je systeem/OS te backuppen zodat je een backup kunt maken op het moment dat het werkt. Als je dan je pc uit moet zetten kun je mss daarna een werkende backup terugzetten. Niet gegarandeerd dat dit zo werkt maar het valt te proberen.
 
Het ligt als je mij vraagt niet aan audition, maar ergens een instelling binnen "jouw" windows 10.
Omdat het ook met een andere recorder niet werkt.
Misschien wel, maar ik kom niet mijn "mijn" Win10. Kom er dan maar eens achter om wat voor instelling het gaat...
 
'n Tip: Installeer een goed backup programma om je systeem/OS te backuppen zodat je een backup kunt maken op het moment dat het werkt. Als je dan je pc uit moet zetten kun je mss daarna een werkende backup terugzetten. Niet gegarandeerd dat dit zo werkt maar het valt te proberen.
Goede tip! Maar het leed is nu toch al geschied...
 
Klopt, maar zoals je "bij toeval" enkele dagen geleden een werkende versie had (naar ik begreep uit #43 ten minste) kan dat weer gebeuren. Als een backup beschikbaar zou zijn en zou werken is ook dat geen ideale situatie, maar zou je toch verder kunnen.

Binnen de comptabiliteitsinstellingen zit ook een probleemoplosser. Ik weet niet meer of je die al geprobeerd hebt. Als Xp heeft gewerkt kun je ook gerust win 8 proberen. Het gaat er maar om dat je toevallig raak schiet. Het heeft altijd gewerkt dus denk ik na een update aan een verandering in de Windows files. bv. 'n aangepaste .dll of zo. Daar kom je bijna niet anders achter dan met trial and error.

Zo werkt op mijn gsm de wifi-analyser niet meer omdat Google het scannen van wifi in Android 11 of 12 heeft uitgeschakeld. Als je dat niet weet zoek je je suf naar de oorzaak. (een andere analyser werkt overigens wel)
 
Hallo,

Volgens mij gaat het om een illegaal programma, om hier mee te helpen is tegen de regels.
Ook hierdoor mis je bepaalde updates enz waardoor die zoals je merkt ineens niet meer goed werkt.

628f3f8e709c7-Screenshot_2022-05-26_at_10-50-49_1651348553485.png_%28PNG-afbeelding_832_%C3%97_536_pixels%29.png
 
Hallo @henryschippers ,

Dit is de 2x dat je waarschijnlijk niet goed leest.
Eerst hier: Scan.dll??

En nu weer hier, als je gaat naar antwoord #39 AUDITION 1.5 geen recording mogelijk.

Daar zie je een printscreen waaruit ik dit heb, daar staat een zin en zoek via Google maar eens op wat dat betekend.

IK hoop dat je hierdoor leer waar mijn opmerking dan vandaan komt.
 
wel abbs das goe opgemerkt van u .. ikzelf had dit nog niet bemerkt ..
de TS geeft wel te kennen dat hij meerdere versies van de A.A.1.5 ingebruik heeft ..
 
Security Helper he ;)

En deze TS word nu elders geholpen.
 
En deze TS word nu elders geholpen.
Klopt, dus ik denk dat wij beter dit topic kunnen sluiten.
Aangezien hij hier niet meer reageert en wel op het andere forum.
Ik doelde op uw screenshot, die zie ik niet terug, en ik kom nergens iets illegaals tegen in de berichten
Een crack gen is een illegaal verkregen licentie en daarbij krijg je vaak ook malware bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan