• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

autocorrectie uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xypelair

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2007
Berichten
829
Waarderingsscore
2
Hoe kan ik die vervelende autcorrectie onder de tekst voorkomen?
M.vr.gr.
 
Over welke autocorrectie heb jij het, van dit forum of in het algemeen?
Welke browser gebruik jij?
In Firefox klik je met de rechter muis in bijvoorbeeld een nieuwe reactie en dan zie je de spellingscontrole optie, die daar ook uit te zetten is.

604e06bfed772-5.jpg
 
Mijn browser is Firefox. Ik bedoel de rode slangetjes onder een tekst, die ik niet wegkrijg.
Ik zie ook nergens "nieuwe reaktie" staan.
 
Mijn browser is Firefox. Ik bedoel de rode slangetjes onder een tekst, die ik niet wegkrijg.
Ik zie ook nergens "nieuwe reaktie" staan.
Het moet zijn schrijf jou reactie.
Dus als je hier een nieuw bericht maakt.
Als je dan het vinkje weghaalt, dan is de rode lijn ook weg
 
Goed gezien.
 
Als ik een reactie schrijf zie ik nergens een vinkje staan. Zal wel aan mij liggen.

Ja, nu wel omdat ik eerst rechtsklik op de tekst. Betere uitleg zou prettig zijn. Toch bedankt.
 
Optie zit gewoon in FireFox en heeft niets met een forum zelf te maken.
 
Tja, zit ook op andere fora en het lijkt erop dat gebruikers steeds minder de antwoorden lezen, covid19 of leeftijd?
 
Dat iemand niet goed leest kan gebeuren, maar dan een ander verwijten geen goede uitleg te geven :worried:
 
Het ene hangt samen met het andere.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan