• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost AUTODESK/AUTOSKETCH

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrus131

Nieuw lid
Lid geworden
2 feb 2021
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hoi beste mensen, ik ben nieuw hier en hoop natuurlijk op jullie steun - alvast bedankt :) Weet iemand waar ik nog een heel oude programma van AUTODESK en wel het programma AUTOSKETCH 1.0/2.0 of 2.1 kan downloaden? Ik kan het wel openen (mijn versie), maar het is helaas beschadigt en start niet helemaal op! Dus, wie kan mij verder helpen? Groet Peter
 
Waarin gebruik je die?
In een 32 of 64bit Windows?
In een 64bit omgeving/os zal hij niet gaan werken, lijkt mij namelijk 16bits.
 
Hé, dat zou mijn regel zijn na zijn antwoord.:cool:
 
Beste mensen, ik ben overweldigd van jullie reacties - heel erg bedankt. Inmiddels weet ik dat een DOS versie van AUTOSKETCH niet voldoet! Het moet dus 2.0 / 2.1 zijn. En jawel het is 16 bit en ik heb een VM geinstalleerd, en ik heb mijn versie van AUTOSKETCH 2.O geprobeerd te installeren. De installatie begint veelbelovend, maar stopt met de mededeling van 'missing' files. Mijn conclusie, mijn versie van AUTOSKETCH is beschadigt en daarom hier mijn verzoek/vraag: Heeft nog iemand een werkende versie en is hij/zij bereid om deze met mij te delen. :) De eerdere LINK van DonWoozy (mijn dank) heeft helaas geen werkende versie (het zijn alleen img files). :cool:
 
Die 2.1 die er op staan zijn of een iso of images van floppy's met de bestanden, beide zijn te openen en uit te pakken, ik gebruik er PeaZip voor, zitten installatie files in.
 
Beste allen, dank je Lange Pier - dit wist ik niet - duidelijk ben ik geen computer wiz ;) PeaZip gebruikt een alles uit gepakt. Installatie begon weer veelbelovend, maar helaas krijg ik een aantal foutmeldingen. Ik heb er screenshots van gemaakt en bij gevoegd. Bij de foutmelding 01 is het line 108 en 109! Bij foutmelding 2 maakt het niet uit of je YES or NO kiest - het wordt foutmelding 03. Het programma is niet terug te vinden in de programmalijst en ook geen ICON op de desktop! Suggesties heel er welkom??? :oops: Peter
 

Bijlagen

  • Foutmelding 03.jpg
    Foutmelding 03.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 9
  • Foutmelding 02.jpg
    Foutmelding 02.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 9
  • Foutmelding 01.jpg
    Foutmelding 01.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 10
Tussendoor de VM al eens herstart?
 
Goede morgen mensen, ook naar herstart van VM, computer en hersenen zelfde foutmeldingen :worried:
Nog ideeën in de gemeenschap? Welke VM zouden jullie gebruiken voor deze klus?
 
De laatste versie van Autodesk is versie 10 (ca. 2013) en had een prijskaartje van 250 dollar.
Autodesk van Autocad is dus opgehouden verder ontwikkeld te worden.


Misschien een alternatief:

Om de volledige versie permanent te gebruiken, moet u binnen de eerste 7 proefdagen een gebruikersaccount aanmaken bij Autodesk en inloggen met de accountgegevens.
 
Goede morgen mensen, ook naar herstart van VM, computer en hersenen zelfde foutmeldingen :worried:
Nog ideeën in de gemeenschap? Welke VM zouden jullie gebruiken voor deze klus?
Het eerder genoemde Dosbox proberen of Vmware player.
 
Beste allen, ik wil hierbij nog mijn dank uiten voor al die adviezen. Probleem is inmiddels opgelost! Helaas waren die tekeningen door onbekende redenen niet bruikbaar! Gelukkig hebben wij nog papieren kopie en nu wordt alles (het huisje) weer in AS10 getekend! Tot ...... Groet Peter :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan