• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

automatisch doorsturen mail in webversie van hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tonpeters007

Nieuw lid
Lid geworden
20 mrt 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik gebruik de webversie van hotmail en zie in de linkerkolom 3 actieve emailaccounts, mappen, etc.. Nu wil graag automatisch alle inkomende mail naar een ander mailadres doorsturen. De instructies van microsoft geven aan dat ik op het wieltje bij instellingen moet klikken boven aan de pagina. Dat wieltje zie ik nergens. Wie kan helpen?
 
Hallo Ton,

inderdaad moet dat via dat tandwieltje, een ander manier is er niet echt. Heb je toevallig een adblocker in je browser geïnstalleerd? Andere mogelijkheid, heb je al eens geprobeerd met een andere browser?

11278
 
Ik heb I.E. geprobeerd en nu lukt t wel! I.t.t. Chrome. Dank voor de hulp.
 
Nice, dan kan het goed zijn dat er iets geblokkeerd wordt in Chrome. Misschien een adblocker?
 
Of heb je de mailbox in Chrome op de smalle weergave staan?
 
Wat bedoel je met "smalle weergave" Ruben?
 
Volgens mij is er ergens een instelling om een soort van "telefoonweergave" te kiezen.
 
Dat zit zover ik weet wel in de offline applicatie Outlook maar online niet.
 
Inderdaad kan ook ik de functie niet vinden. Altijd gedacht dat ze die hadden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan