• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Automatisch internetconnectie Windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veteran

Wicked MF
Lid geworden
25 mrt 2005
Berichten
993
Waarderingsscore
31
Hallo, iemand die ik ken heeft een oude laptop gekocht waar Windows 2000 op zit. Gisteravond hebben we na veel gehannes eindelijk voor elkaar gekregen dat het draadloze internet het doet. Het probleem is alleen dat hij elke keer wanneer hij de laptop opstart weer opnieuw te connectie moet maken door de 10 cijferige code in te voeren. Dit is geen groot probleem maar het is makkelijker als het vanzelf gaat natuurlijk.

Nu weet ik nog van mezelf dat Windows XP dat bij mij automatish deed doordat hij de code automatisch invoert en een internetconnectie maakt.

Is dit bij Windows 2000 ook mogelijk? Of niet?:surrender
 
Kijk bij je verbinding instellingen via Internet Explorer.
Oftewel je internet opties.
Klik het tabblad verbindingen aan en kijk of je via dat iets kan gaan aanvinken waardoor je dit automatisch kan gaan doen.
 
Ga ik vanavond meteen proberen. En anders heeft ie pech. Zo erg is het niet om die 2 keer per week dat hij op zijn laptop zit even 10 cijfers en letters in te voeren.
Bedankt voor je reactie
 
bij de instellingen van je draadloze netwerkkaart kan je ook vaak aangeven welk netwerk hij standaard moet aansprekekn en verbinding mee maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan