• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost automatisch notificaties AAN

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166773
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 166773

Gast
Vroeger (hiermee bedoel ik rond 2015) was het zo dat als je gereageerd had op een topic dat je automatisch (e-mail) notificaties kreeg wanneer iemand antwoorde.

Dit is nu al een poosje niet meer (denk een jaartje ofzo), ligt dit aan mij of is dit bewust uitgeschakelt door jullie? Ik heb hierdoor al een paar keer gehad dat ik niet door heb gehad dat iemand een antwoord had gegeven en mij nog vragen stelde.

Ik zou het echt top vinden als ik ergens aan kon zetten dat dit automatisch gebeurt, zonder dat ik bij elk topic een extra knopje in moet drukken! :)
 
Dat kan nog altijd. Kklik rechts boven op je naam, selecteer voorkeuren (Preferences).
Dan opent een ander venster, in de linker kolom weer voorkeuren (Preferences) kiezen en aan de rechter kant kun je dan de benodigde vinkjes zetten.

Ik weet niet of dat door de admins uit gezet is, maar kan het me wel voorstellen. Het gebeurt steeds vaker dat gebruikers van forums notificaties en zelfs verjaardags felicitatie mails als spam aanmerken in plaats van zich gewoon netjes even af te melden. Redelijk asociaal dus.
Vandaar dat het nu vaker standaard wordt uitgezet op forums zodat gebruikers welbewust een keuze moeten maken voor het ontvangen van dergelijke mails.
 
Ah okay.

Bedankt! Ik heb het gevonden. :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan