• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Automatisch uitgelogd msn

• Onderwerp starter Onderwerp starter JanvdW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JanvdW

Gast
als ik op msn ga dan word ik er na zon 15/20 sec weer automatisch afgegooid...ik snap egt niet waar et aan ligt want eerst had ik et niet! <_< we hebben nog een computer hier, en daar wordt ik er ook telkens afgegooid, maar internet doet het wel gewoon, ik kan alle sites gewoon bezoeken, behalve vieze sites :D weet iemand het probleem?

hallo Jan :)

waarschijnlijk ligt het dan gewoon aan hotmail zelf denkk: de server overbezet, werken aan de gang, ... het zal zoiets wel zijn :)
straks nog eens proberen, dan gaat het wschl wel lukken :)

En dat je de vieze sites niet kan bezoeken kan aan diverse zaken liggen:

Softwarematig progje zoals netnanny ofzo die staat ingesteld dat je dat soort sites niet kan/mag bezoeken.
Firewall met parentel control zols Norton die bepaalde sites op een black list heeft.
Instellingen in je internet explorer onder extra-intenretopties- tabblad inhoud-restricties
Instellingen in je internet explorer onder extra-internetopties- tabblad beveiliging- de beveiligingsinstellingen
Instellingen in je internet explorer onder extra-internetopties- tabblad privacy-cookies schuifelaar

enz enz

-------------------------------
EDIT: jajaaa, daar weet hij weer alles van zenne :rolleyes: :lol: ;) ;) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan