boertje125
Enthousiast
- Lid geworden
- 19 jul 2005
- Waarderingsscore
- 115
mijn reactie in post 16 blijft gewoon van toepassing als je de bestanden naar een nas hebt verplaatst in plaats van naar een portable hdd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wel, maar het gaat er meer om hoe graat je de zaak wilt redden.Om nu weer die oude schijven erin te doen en ik weet ook niet welke schijf waar zat is een gedoe.
Nee verre van dat. Maar ik neem alles mee voor de oplossing. Een andere pc of laptop met Linux heb ik niet. Ik ga proberen om de oude schijven weer terug te plaatsen maar vind dat wel eng hoor. En dan kijken of ik de video's kan benaderen en kopieren. Daarna dus gewoon weer de oude schijven erin zetten, toch?Wil wel een blik voor je werpen als het niet anders kan, maar ik neem niet aan dat je in de omgeving van Zuid-Limburg woont.
mijn harde schijf op pc
eerste post dat hij de bestanden vanaf zijn pc heeft gekopieerd naar zijn nas.
Ja als de NAS uit staat. Daarna NAS aanzetten.Daarna dus gewoon weer de oude schijven erin zetten, toch?
Geduld is een schone zaak.Er is dus werk aan de winkel. Ik ben nu bezig om met Recuva de bestanden terug te krijgen. Hij geeft aan dat dit zes dagen gaat duren. Ik weet niet of ik daarop wil wachten.
Zoals gezegd, dat is gemakkelijk terug te vinden. Gaat ie bij het opstarten vragen om te initialisseren (nieuwe installatie) dan zitten ze verkeerd om.weet alleen niet welke schijf waar zat,
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.