• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Backup vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

midudude

Gevestigd lid
Lid geworden
8 dec 2008
Waarderingsscore
0
hallo allemaal!

Ik zou zeer graag op de huidige computer windows 7 zetten, aangezien deze redelijk traag is geworden na verloop van tijd. ( zou dus een volledig nieuwe installatie willen doen) Graag had ik nu een backup gemaakt van deze windows vista om daarna over te zetten naar windows 7. Aangezien ik een zeer slechte ervaring heb met gebruik van de standaard programma's zoek ik zo mogelijk een ander programma.
Het hoeft geen programma te zijn dat automatisch backups maakt, maar ik zoek er een die er mij kan verzekeren dat alle bestanden kunnen overgezet worden en die kunnen werken met twee verschillende windows versies. Deze computer is namelijk de "huis" computer en de belangrijke bestandjes (mail, muziek) zouden echt niet gemist kunnen worden!

Is er ook een manier op bepaalde drivers voor de hardware op te slaan, aangezien vele drivers van vista nog werken op windows 7?

Alvast bedankt,

Miguel

Een goed programma hiervoor is FB-backup!

Ben je er al uit? En hoe bevalt het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan