• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bamboo pen & touch software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiezel

Mr. knowledge
Lid geworden
2 dec 2007
Berichten
336
Waarderingsscore
0
ik heb een tekentablet gekocht. een bamboo pen & touch. je moet hem online registreren en de code invoeren die je gekregen hebt en dan kan je inloggen en de software downloaden die je erbij hebt gekocht. als ik op een klik (maakt niet uit welke) dan krijg ik: "Important, once the download is initiated, it is available for 480 minutes."
ik kan gewoon downloaden als ik wil maar ik snap niet precies wat hiermee bedoelt word.
 
Je hebt dus 480 minuten de tijd om de software te downloaden. Ga je over die tijd heen, dan vervalt de downloadlink.
 
kortom als ik eenmaal begin met downloaden dan kan ik het na 480 minuten nooit meer downloaden?
 
Meestal is de betreffende downloadlink dan niet meer beschikbaar omdat dit speciaal gegenereerd wordt om ongeoorloofd downloaden tegen te gaan. Het betekent echter vaak niet dat je het niet meer kunt downloaden, maar dat je wederom opnieuw je gegevens moet invullen om hem wederom te kunnen downloaden
 
Yap dat eagle00789 zegt klopt waarschijnlijk. Dit doen ze zodat niet iedereen em op z'n website kan zetten; en daardoor kunnen ze weer makkelijker controleren wie wat download :)
 
ah ja dat klinkt wel logisch. bedankt:smile:
 
Het betekent dus niet dat de software maar 480 minuten beschikbaar is? Dus als een soort "trial"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan