• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Batterij aan netstroom maar laadt niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

hikmate

Gevestigd lid
Lid geworden
1 apr 2015
Berichten
202
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen

Sinds kort heb ik een probleem met mijn laptop. Als mijn laptop aan staat en ik laad die op, laadt die niet op. Het is op netstroom maar de batterij geraakt niet opgeladen. Als ik mijn laptop uitdoe kan ik mijn laptop wel opladen. Heeft er iemand een idee hoe dit komt? Ik heb onlangs een update gedaan en ik had ook nog een probleem met de lader. Opeens kreeg ik de lader er zeer moeilijk in. Ik moet nu hard duwen om de lader er volledig in te steken. Is er een probleem met mijn lader, batterij of gewoon door de update
Alvast bedankt
 
Hallo,

Als jij de laptop uit hebt, laad de accu dan wel helemaal op?
Is het een losse of vaste accu?
Ook is het niet normaal dat de stekker er moeilijk in gaat.
Is de aansluiten nog wel goed of is mogelijk de stekker verbogen?
 
Als mijn laptop uitstaat kan ik de accu opladen en het is een vaste accu. Op de foto's zie je dat op één van de foto's de lader er niet helemaal in gaat. Als ik het er helemaal wil indoen moet je echt heel veel kracht zetten wat niet normaal is. Vroeger ging dit gemakkelijk maar nu niet meer.
 

Bijlagen

  • 1111.jpg
    1111.jpg
    722,2 KB · Weergaven: 8
  • 2222.jpg
    2222.jpg
    704,4 KB · Weergaven: 9
Dat is wel vreemd dat hij dan wel oplaad.
Dit heeft niet met een update te maken, want de moederbord regelt de accu.
Want ik neem aan dat het om een Windows update ging?
Maar kun je zien of de stekker verbogen is?
Want als ik na de eerste foto kijk lijkt hij iets krom.
 
Als hij krom staat kan ik hem helemaal niet erin doen ook al duw ik hard. Als ik hem er recht in doe moet ik hard duwen maar dan lukt het wel. En bedankt voor je hulp en tijd!
 
Als hij krom is kun je hem erop zich wel in krijgen met iets meer moeite.
Maar kun je zien of het binnen werk van de laptop scheef zit?

Jij hebt zeker geen andere lader in de buurt?
Kijk ook hier eens voor een soort gelijk probleem.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1619563
 
Als de plug er niet meer soepel in gaat is er sowieso iets fout gegaan. Mogelijk een keer achter de snoer blijven hangen? Als de plug aan de laptopkant defect is is het ook niet gek als hij niet goed oplaad. Het zal nu van je eigen gevoel moeten afhangen of de kracht die je moet uitoefen niet te veel is waardoor je straks in nog grotere problemen kan komen. Dat kunnen we vanaf hier niet voelen. Gezien wat je schrijft heb ik echter mijn twijfels.
 
Ik weet niet of het uitmaakt maar als ik mijn laptop in slaapstand doe kan ik mijn laptop opladen. Als hij aanstaat kan ik mijn laptop niet opladen maar de batterij gaat niet lager, het blijft hetzelfde
 
Dat hij het zelfde blijft is wel logisch aangezien hij dan op net stroom werkt.
Ik denk dat je moeten wat Veng ook al aangeeft of het niet aan de adapter zelf ligt.
Ken je niet iemand die de zelfde adapter gebruikt, daarmee bedoel ik niet het merk maar de voltage.
 
Het werkt terug. Er was iets mis met mijn oplader. Er zat iets scheef en ik heb het rechtgezet en nu werkt alles terug
 
Mooi dat je het hebt kunnen oplossen.
Ook bedankt voor de terugkoppeling!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan