• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

battlefield 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Proxes

Junior lid
Lid geworden
4 mrt 2013
Berichten
48
Waarderingsscore
0
hey guys,

ik heb gister battlefield 4 gekocht, gedownload en geinstalleerd.
ik heb gister een aantal rondjes kunnen spelen, toen had ik hem afgesloten en starte hem opnieuw op en toen kon ik niet meer spelen...
elke keer als ik een server wil joinen opent hij battlefield 4, en op zelfde moment word het scherm wit met de melding battlefield 4 werkt niet meer..

iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt,
Proxes
 
Multiplayer of single ?


Sent from my iPad using Nationaal Computer Forum
 
beide..

---------- Bericht toegevoegd op 13:20 ---------- Vorige bericht was op 12:51 ----------

hey guys,

ik heb gister battlefield 4 gekocht, gedownload en geinstalleerd.
ik heb gister een aantal rondjes kunnen spelen, toen had ik hem afgesloten en starte hem opnieuw op en toen kon ik niet meer spelen...
elke keer als ik een server wil joinen opent hij battlefield 4, en op zelfde moment word het scherm wit met de melding battlefield 4 werkt niet meer..

iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt,
Proxes
EDIT: ik ben erachter gekomen dat het aan de sli ligt, ik ga nu proberen oudere drivers te installeren, mischien doen die het wel.
ik heb een lenovo y510p met gt755m sli dus vandaar.
 
Oke
Een kennis van mij zei dat heel veel mensen dit probleem hebben dus misschien ligt het inderdaad aan de nieuwe drivers
 
ik heb inmiddels de oude drivers geinstalleerd en deze werken wel. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan