• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[BE of NL] Waar voldoende keuze tussen laptops met QWERTY-klavier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wildchild_Laiho

Gevestigd lid
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
439
Waarderingsscore
1
Hallo,

Mijn vriendin en ik wonen in België. Mijn vriendin is echter gewend aan een QWERTY-toetsenbord (Braziliaans) en ziet er wat tegenop om met AZERTY te leren werken bij een aankoop van een nieuwe laptop.

Zijn er toevallig webshops of winkels die jullie kunnen aanbevelen, waar er een mooi aanbod is aan laptops met een QWERTY-klavier? Liefst < €1000.
Ik heb zo al eens op coolblue gekeken maar daar verkopen ze enkel Microsoft Surface's van max 12 inch wat wel < €1000 kan zijn maar dan weer wat te klein is ofwel gaat het richting MacBook en dus meer dan €3000, wat dan weer wat overdreven duur is...
 
Er zijn heel veel laptops bij bijvoorbeeld Coolblue die je kan kopen met een qwerty toetsenbord. Alleen moet je hem dan even op de Nederlandse website uitzoeken. Vervolgens kan je volgens mij ook gewoon een adres in België opgeven als afleveradres.

Zo niet, dan neem je even contact met hen op en regelen ze het voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan