• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beamer en windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost van Santen

Nieuw lid
Lid geworden
20 jun 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
ik heb het volgende probleem. Ik heb een oude Medion laptop. Ik had daarop een oem versie van windows XP. Ik gebruikte een beamer. In het menu beeldschermen zag ik 2 monitors. Om beeld te krijgen schakelde ik met Fn -F3. Op een gegeven ogenblik weigerde de schakelfunctie Fn F3, waardoor ik geen beeld meer kreeg met de beamer. Bij het opstarten van windows gaf de beamer wel beeld, waardoor ik wist dat de verbinding ok was. Maar daarna werd het beeld van de beamer zwart.
Ik dacht dat Windows beschadigd was. Nu had ik eerder Windows XP gekocht voor VM ware fusion op mijn iMac. Die Windows XP heb ik op mijn Medion laptop geïnstalleerd. Het lukte me om die telefonisch te activeren. Tot mijn verdriet krijg ik nu bij beeldschermen nog maar één monitor te zien. Dus kan ik ook nu niet een beamer beeld krijgen.
Weet jij wat te doen?

Met vriendelijke groet, Joost van Santen
 

Bijlagen

  • medion-beeldscherm01.jpg
    medion-beeldscherm01.jpg
    255,2 KB · Weergaven: 6
Goedemorgen Joost,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Beste Joost - ik begrijp dat jij hier nieuw bent, maar 3x het zelfde topic posten heeft geen zin.
Daarom heb ik er al twee verwijderd.

Ga naar configuratiescherm » Mobiliteitscentrum.

Kijk ook de instellingen van de videokaart na?

Zijn overigens alle drivers geïnstalleerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan