• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beeld laptop niet op extern scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank1968

Vaak hier
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
949
Waarderingsscore
2
Ik heb een HP Elitebook 820 G3. Deze heb ik met een HDMI kabel via een hub (ICY Box IB-DK4028-CPD) met mijn extern scherm (Philips 245E) verbonden. Ik kan dat in mijn opstelling alleen doen via deze hub.

Ik krijg echter geen beeld op mijn extern scherm. De HDMI kabel is niet kapot. Wat kan er aan de hand zijn?

Alvast bedankt.
 
Ja, ik gebruik Windows 11. Ik heb gekeken, maar Windows herkent het externe beeldscherm niet.
 
Ik ben zelf geen hub gebruiker, dus daar weet ik niets van af.
Maar dit staat er in de handleiding van de hub. (vertaald uit het Engels)

Vereisten

Hostcomputer met een beschikbare USB Type-C®-poort (om volledige dockfunctionaliteit te garanderen, moet de host USB Type-C®-poort USB Power Delivery en DisplayPort™ Alt Mode of Thunderbolt™ 3 ondersteunen)
Een van de volgende besturingssystemen: Windows® 10, macOS®Opmerking: Het DockingStation kan nog steeds worden aangesloten op een hostcomputer met een USB Type-C®-poort die geen Power Delivery ondersteunt (maar wel DisplayPort™ Alt Mode moet ondersteunen). In deze configuratie levert het DockingStation geen stroom aan uw hostnotebook.
USB Type-C®

Niet alle USB Type-C®-poorten ondersteunen de volledige functionaliteit van de USB Type-C®-standaard. Sommige poorten bieden mogelijk alleen gegevensoverdracht en ondersteunen mogelijk geen video of Power Delivery via USB.

Om dit dock optimaal te gebruiken, moet u ervoor zorgen dat de host USB Type-C®-poort van uw computer DisplayPort™ Alt Mode ondersteunt, evenals USB Power Delivery of Thunderbolt™ 3.
Opmerking! De USB Type-C®-poort op het DockingStation ondersteunt alleen Power Delivery (geen gegevensoverdracht)
 
Sluit de USB Type-C®-kabel aan
Sluit uw apparaten aan op de juiste interfaces op het dock Het dock zal automatisch enkele van de vereiste stuurprogramma's installeren zodra het is aangesloten op de USB Type-C®-poort van uw notebook. Als u wordt gevraagd om de driver(s) automatisch te installeren, volgt u de instructies op het scherm om de installatie te voltooien.

Sluit uw externe beeldscherm aan op de videopoort van het DockingStation.
Opmerking: de video-uitvoermogelijkheden zijn afhankelijk van de videokaart en hardwarespecificaties van uw aangesloten hostnotebook. Bepaalde grafische kaarten hebben beperkte ondersteuning, terwijl sommige monitoren ook de uitvoerresolutie zullen beperken.

 
Ja, dat zou kunnen. Is er niet een bepaald stuurprogramma dat ik kan installeren? Ik moet zeggen dat ik uit de bovenstaande handleiding niet veel wijzer word.
 
Ja, dat zou kunnen. Is er niet een bepaald stuurprogramma dat ik kan installeren? Ik moet zeggen dat ik uit de bovenstaande handleiding niet veel wijzer word.
De handleiding beschrijft de vereisten om het werkend te krijgen.
Als je daar al iets van mist, zal het niet of slecht werken.
 
De handleiding heeft het over automatisch installeren van drivers. Ik krijg niets automatisch aangeboden, anders was het simpel geweest. Welke driver moet ik installeren?
 
Vrij nieuw, ik heb hem eerder dit jaar via mijn werk gekregen.
 
Heb jij de hub die bijna helemaal onderaan de pagina aan de rechterkant staat?
De laatste van de rij van 4, die is bijna het zelfde als jou versie nummer.
mist enkele letters en cijfers -> IB-DK402.
Jij hebt IB-DK4028-CPD

Hebben meer mensen deze docking station gekregen en zo ja werkt het bij hun wel?
 
Ik weet niet precies welke je bedoelt.
 
Ik zie er op de derde pagina maar 11.
 
Ik weet niet precies welke je bedoelt.
De IB-DK4028-CPD.

Ik zie er op de derde pagina maar 11.
Ik zie er inderdaad ook maar 11.
die is bijna het zelfde als jou versie nummer.
mist enkele letters en cijfers -> IB-DK402.
De IB-DK402 is de 8e op de 3e pagina. Ik vermoed dat @Aarie25 tijdens het scrollen verkeerd heeft geteld. Je komt dan na een paar klikken op deze pagina uit.
 
Ik zie dan de Display link USB Graphics etc.
Moet ik die dan installeren en is het dan opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan