• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beeldschem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nailyk

Nieuw lid
Lid geworden
8 mei 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
dag iedereen voor mijn post 1 kort iets, ik ben een week geleden van keyboard layout veranderd [van azerty naar colemak, verwacht wat typfouten]

Oke nu straight to the point...

Dus ik wil een nieuwe pc-monitor, en ik heb 2 opties over, ze verschillen 25 cent in prijs dus dat maakt het verschil niet, ze zijn redelijk hetzelfde (1 heeft backlichting maar goed...)
Ik zou willen weten als er verschillen in kleuren zijn in deze monitors, want zelf met tn panelen kunnen de kleuren redelijk wat verschillen, ik wil het paneel met de meest accurate kleuren, de rest interesseert me niet echt. Kan
iemand mij zegen welk beeldscherm het meest accuraat is, alvast bedankt.

Monitor 1, Iiyama G-Master GE2288HS-B1
Monitor 2, AOC G2260VWQ6

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is lastig om zo de kleuren te bepalen.
Want dat kunt je uit de specs niet halen, want ze hebben bijvoorbeeld alle 2 -> 16.7 Miljoen kleuren
Het beste is dat je naar Mediamarkt of een andere grote winkel gaat en het met eigen ogen ziet.
Of zoekt op reviews van de beide schermen.

Maar als ik zou kiezen zou ik voor deze gaan.
http://aoc-europe.com/nl/products/specification/g2260vwq6
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als kleur belangrijk voor je is, moet je geen TN paneel nemen, maar ips of mva. Die zijn tegenwoordig best betaalbaar, en ook snel genoeg voor gamen. Waar ga je het scherm voor gebruiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan