• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beeldscherm aan computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astrix

Junior lid
Lid geworden
4 mei 2011
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Hoi,

Sinds vandaag heb ik mijn computer weer terug. Laptop moet de deur uit vanwege windows xp.

In de computer is een nieuw moederbord geplaatst. Ik wilde vandaag hem gaan testen maar alles doet het, behalve het scherm en de frutsels eromheen. Als ik het beeldscherm ontkoppel krijg ik een melding in de zin van 'no sync'. Stop ik hem weer terug, verdwijnt de melding. Toetsenbord soortgelijk verhaal. Bij aansluiten knippert het licht van capslock ed, daarna niks.

Welke engel kan deze leek heel blij maken met het antwoord.
Note: 3 a 4 jaar terug heeft het beeldscherm op de zelfde computer gezeten en deed t aan de laptop ook prima.

Groetjes
 
Hallo Astrix,

Heb je misschien een ander scherm waarmee je dit kunt testen?
Heb je garantie gekregen op het plaatsen van het nieuwe moederbord?
 
Hoi jannemanb,
Ik heb de scherm van de tv gebruikt, ook geen resultaat. Scherm werkt wel op de laptop. Bij het ontkoppelen van de kabel vanaf de computer, dan geeft hij dus zo'n melding aan. Koppel ik heb weer terug, is die melding terug waaruit blijkt dat hij weer verbonden is. Hij is wel verbonden, dat geeft hij aan. Ikzelf denk dat er nog iets tussen moet komen oid om het cirkeltje rond te maken, dat er iets ontbreekt waardoor het niet kan.

Wat betreft garantie, geen idee. Heb het een familielid laten doen die ICT'er is.
 
Volgens mij is daar k naar gekeken. Als het blijkt dat het niet aan mijn non-technische manieren ligt, gaat hij weer terug voor controle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan