• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beeldscherm laptop kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed@

Nieuw lid
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Het beeldscherm van mijn laptop geeft vertikale gekleurde strepen of witte lijnen in plaats van beeld.
Hoe kan ik een ander beeldscherm aansluiten om toch verder te kunnen werken. Of hoe kan ik de gegevens van mijn hard schijf afhalen en op een andere laptop zetten.

Een extern scherm aankoppelen en de laptop aanzetten geeft geen resultaat. Van laptop naar laptop ook niet.
Zou de bestanden graag overzetten, maar hoe?
Wie heeft een tip.
 
Zo te horen is je grafische kaart zeer waarschijnlijk kapot. Dit concludeer ik uit het feit dat een externe monitor ook geel soelaas bied. In principe kun je de harde schijf van een laptop eruit halen en met bijv. een docking voor een harde schijf via USB aan een andere pc/laptop hangen of je kunt hem in een andere computer/laptop bouwen en zien of je er via die weg nog aan kunt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ed@
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan