• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Begeleiding gezocht bij (klein) project.

Status
Niet open voor verdere reacties.

CustomWizard

Nieuw lid
Lid geworden
19 nov 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen, Ik heb totaal geen ervaring met programmeren en elektronica dus ik zoek iemand die mij kan helpen (tegen acceptabele vergoeding!) met een project waar ik aan begonnen ben.

Het gaat voor iemand als jullie om iets heel simpels, maar voor iemand met 0 ervaring voelt het een beetje als een sprong in het diepe. Het betreft het programmeren van een Raspberry pi of soortgelijk product (advies is welkom). De Raspberry moet omgetoverd worden tot USB-mp3 speler die het cassettedeck vervangt van een klassieke autoradio. De opstelling is als volgt:

Het (voormalig) cassettedeck word ingeschakeld en daarmee ook de voeding van de Raspberry. Vanaf dat moment moet de berry direct beginnen met afspelen van de muziek op de USB indien deze aanwezig is. Of verder gaan met afspelen waar het voorheen gebleven was middels een geheugenfunctie als dit mogelijk is.

Daarnaast komt er nog een minimalistisch display om het tracknummer weer te geven en 3 toetsen; play/pause, previous track en next track.

Zoals gezegt is dit behoorlijk basic als het gaat om programmeren maar ik kan hier wel begeleiding gebruiken van iemand met wat ervaring.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

P.S. Om off-topic discussies te voorkomen: Ja, ik weet dat het een hoop gedoe is voor een radio upgrade terwijl je een nieuwe radio met USB koopt voor minder dan 100,-. Klassiekerliefhebbers houden het liever zo origineel mogelijk maar balen tegelijkertijd van de beperkte functies van een verouderde radio. Daarnaast zal deze samenstelling direct al gebruikt worden voor 6 radios (4 dezelfde en 2 anderen) dus hier wil ik wel wat tijd en energie in steken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan