Opgelost Beide Sms berichten inzien bij dual sim op een telefoon

willemclasing

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
1
Een met een thaisnummer en een met een Nederlands nummer. Hoe kan ik de sms berichten van beide nummers ontvangen. Nu zie ik alleen maar mijn Nederlands sms berichten
In mijn instellingen kan ik alleen maar de ene of de ander provider inschakel, maar niet beide gelijktijdig
De ene provider is Dtac en de ardere is Simpel
Mijn toetel is een samsung A70 (android)

DonWoozy

Bekend gezicht
Lid geworden
20 jan 2010
Waarderingsscore
21
Punten
18
Hallo Willem, ik gebruik zelf ook een dual-sim telefoon. SMS berichten van beide SIM kaarten komen gewoon door elkaar binnen in dezelfde berichten inbox.

willemclasing

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo Willem, ik gebruik zelf ook een dual-sim telefoon. SMS berichten van beide SIM kaarten komen gewoon door elkaar binnen in dezelfde berichten inbox.
DonWoozy
Ik weet niet welke provider u gebruikt, maar het betreft bij mij een Thaise provider Dtac met een 09 nummer en een Nederlandse provider met een 06 nummer , misschien dat dat niet met elkaar communiceert, maar dat lijk mij onwaarschijnlijk

DonWoozy

Bekend gezicht
Lid geworden
20 jan 2010
Waarderingsscore
21
Punten
18
ook dat lijkt me vrij onlogisch, het zou hooguit nog kunnen dat de manier van verbinding maken van de Thaise provider anders verloopt dan de Nederlandse.
Voor mij persoonlijk gaat het om een Beglische nummer en om een Nederlands nummer

willemclasing

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
1
ook dat lijkt me vrij onlogisch, het zou hooguit nog kunnen dat de manier van verbinding maken van de Thaise provider anders verloopt dan de Nederlandse.
Voor mij persoonlijk gaat het om een Beglische nummer en om een Nederlands nummer
Dankjewel
Ik zal dit probleem eens voorleggen bij Samsung
Groetjes Willem

DonWoozy

Bekend gezicht
Lid geworden
20 jan 2010
Waarderingsscore
21
Punten
18
Dat is misschien wel een goed idee ja, die mensen (mag ik hopen) weten wel wat hun toestel wel en niet kan

willemclasing

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2009
Waarderingsscore
0
Punten
1
Dat is misschien wel een goed idee ja, die mensen (mag ik hopen) weten wel wat hun toestel wel en niet kan
Ik heb contact gehad met Samsung, het antwoord is alsvolgt.
Het is niet mogelijk dit gelijktijdig te doen. Het toestel heeft een dual-sim stand-by functie. Je kunt er dus maar 1 tegelijkertijd gebruiken. (Type Samsung Galaxy A70 ) ^Ronny

Aarie25

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
12 apr 2013
Waarderingsscore
751
Punten
113
Leeftijd
40
Lastig dat het niet gaat werken zoals jij dit wil, maar je hebt wel duidelijkheid.
Ik zal dit topic opgelost zetten, ook al is het probleem niet opgelost.

DonWoozy

Bekend gezicht
Lid geworden
20 jan 2010
Waarderingsscore
21
Punten
18
aha op die manier! Ik wist niet dat er nog verschil in zat. Goed dat we het nu weten. Wel irritant dat het voor jou niet werkt.

Roxmarie

Vaak hier
Lid geworden
3 jul 2010
Waarderingsscore
43
Punten
28
Huh, waarom verkopen ze die telefoon dan als dual sim? Raar vind ik het, en voor jou erg vervelend.

boertje125

Gewaardeerd
Lid geworden
19 jul 2005
Waarderingsscore
38
Punten
48
Leeftijd
50
bij bijna geen enkele telefoon werkt de dual sim echt met twee sims te gelijk
meestal worden ze beide om en om ingeschakeld met een kleine intervallen zodat je er in de praktijk weining van merkt.

Lange Pier

NCF Goeroe
Lid geworden
4 nov 2008
Waarderingsscore
496
Punten
83

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan