• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Beide Sms berichten inzien bij dual sim op een telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemclasing

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2009
Berichten
10
Waarderingsscore
0
Een met een thaisnummer en een met een Nederlands nummer. Hoe kan ik de sms berichten van beide nummers ontvangen. Nu zie ik alleen maar mijn Nederlands sms berichten
In mijn instellingen kan ik alleen maar de ene of de ander provider inschakel, maar niet beide gelijktijdig
De ene provider is Dtac en de ardere is Simpel
Mijn toetel is een samsung A70 (android)
 
Hallo Willem, ik gebruik zelf ook een dual-sim telefoon. SMS berichten van beide SIM kaarten komen gewoon door elkaar binnen in dezelfde berichten inbox.
 
Hallo Willem, ik gebruik zelf ook een dual-sim telefoon. SMS berichten van beide SIM kaarten komen gewoon door elkaar binnen in dezelfde berichten inbox.
DonWoozy
Ik weet niet welke provider u gebruikt, maar het betreft bij mij een Thaise provider Dtac met een 09 nummer en een Nederlandse provider met een 06 nummer , misschien dat dat niet met elkaar communiceert, maar dat lijk mij onwaarschijnlijk
 
ook dat lijkt me vrij onlogisch, het zou hooguit nog kunnen dat de manier van verbinding maken van de Thaise provider anders verloopt dan de Nederlandse.
Voor mij persoonlijk gaat het om een Beglische nummer en om een Nederlands nummer
 
ook dat lijkt me vrij onlogisch, het zou hooguit nog kunnen dat de manier van verbinding maken van de Thaise provider anders verloopt dan de Nederlandse.
Voor mij persoonlijk gaat het om een Beglische nummer en om een Nederlands nummer
Dankjewel
Ik zal dit probleem eens voorleggen bij Samsung
Groetjes Willem
 
Dat is misschien wel een goed idee ja, die mensen (mag ik hopen) weten wel wat hun toestel wel en niet kan
 
Dat is misschien wel een goed idee ja, die mensen (mag ik hopen) weten wel wat hun toestel wel en niet kan
Ik heb contact gehad met Samsung, het antwoord is alsvolgt.
Het is niet mogelijk dit gelijktijdig te doen. Het toestel heeft een dual-sim stand-by functie. Je kunt er dus maar 1 tegelijkertijd gebruiken. (Type Samsung Galaxy A70 ) ^Ronny
 
Lastig dat het niet gaat werken zoals jij dit wil, maar je hebt wel duidelijkheid.
Ik zal dit topic opgelost zetten, ook al is het probleem niet opgelost.
 
aha op die manier! Ik wist niet dat er nog verschil in zat. Goed dat we het nu weten. Wel irritant dat het voor jou niet werkt.
 
bij bijna geen enkele telefoon werkt de dual sim echt met twee sims te gelijk
meestal worden ze beide om en om ingeschakeld met een kleine intervallen zodat je er in de praktijk weining van merkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan